Wanneer box uit de kamer?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door elmo82, 18 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Timonneke81

Timonneke81 Bekend lid

30 aug 2008
    823
    0
    0
    België
    Bij ons is de box uit huis gegaan op haar eerste verjaardag. We moesten plaats maken voor het feestje, en hij werd toch al een tijdje niet meer gebruikt.

2. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Hier staat ie nog, en ik was van plan om hem voorlopig nog niet weg te halen!
    Vóór onze vakantie vond ie het ook geen probleem om erin te moeten, maar sinds we terug zijn, sinds 2 weken, wil ie ook niet meer.
    Maar ja, pech voor hem, hij heeft in mijn ogen nog niks te willen. ;)
    Dus zijn we weer aan het 'oefenen' om hem in de box te laten spelen, en ik moet zeggen dat we na 2 weken toch weer een heel eind op de goede weg zitten.

Ik vind het vooral ook handig, als ik bijvoorbeeld naar de wc moet, of de was moet vouwen, of als ik boven even wil poetsen.
    Bovendien hebben wij een hond, dus dan wordt onze hond ook niet lastiggevallen als ik even niet in de buurt ben. Kenji vindt het de laatste tijd namelijk leuk om met de hond te 'spelen'. De hond daarentegen vindt alles maar goed, maar je weet het nooit met honden en kinderen he.

3. Marnick

Marnick Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.167
    0
    0
    Vorig jaar met Kerst hadden we de hele familie van m'n vriend over de vloer en om met z'n allen aan tafel te kunnen moest de box weg. Hij heeft twee weken ingeklapt in de gang gestaan en toen hebben we hem naar boven gebracht. Ze zat er toch al bijna niet meer in ..... Als we haar er wel eens in zetten, ging ze meteen staan en begon ze te miepen, terwijl ze op de grond gewoon lekker ging spelen. Ik heb de box dan ook niet gemist toen hij weg was.

Krummel was toen iets meer dan 13 maanden.

4. MissACEEB

MissACEEB Bekend lid

26 feb 2009
    508
    0
    0
    wij hebben de box met 8 maanden al de deur uit gedaan, hij wilde er nooit in, alleen de eerste anderhalve maand, om te slapen... het was altijd krijsen erin.. geen zin daarin dus weg ermee!

5. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    Toen ze er niet meer met plezier in ging, was het voor ons een teken dat ie weg kon! Ze was toen een maand of 13.

6. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    Wij hebben de box in de tweede week naar haar tweede verjaardag weggedaan. Wij hebben hem dus erg lang in de kamer gehad. Hij stond niet in de weg en er werd ook nog dagelijks in gespeeld. Behalve in de zomerse weken en toen vond ik het wel genoeg.

7. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    Poehee, wat doen de meeste mensen de box vroeg weg!
    Dochter is nu 13 maanden en ik ben van plan de box te laten staan zolang als ik dat nodig vind. Dat dochter het vaak niet naar haar zin heeft in de box, vind ik geen argument om hem maar vast weg te doen. Dochter heeft de box nooit echt leuk gevonden, maar het is de enige veilige oplossing voor als ik naar de wc moet, ga douchen, aan het koken ben of even naar boven loop.

8. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Hier staat de box nog. Hij zit er niet zo vaak meer in, maar vindt het wel prettig. Voorlopig gaat de box nog niet weg!

9. Birdie

Birdie Bekend lid

16 sep 2008
    528
    0
    0
    Hier wordt de box nog gebruikt! Vooral als ik even naar de wc moet (waar moet je haar anders laten?) of als de was net klaar is en ik die even boven op moet hangen of als het echt niet uit komt dat ze steeds in de keuken is terwijl we aant koken zijn. Ik vind de box nog ideaal en ze vindt het ook niet erg om er in te zitten.
    Ook gebruiken we'm als strafplek.

10. puckje

puckje Bekend lid

9 jun 2007
    555
    0
    0
    Overijssel
    Bij ons staat de box al vanaf de geboorte van Emiel. Toen Ymke is geboren was Emiel 2 jaar en 4 mnd en zat/stond hij nog regelmatig in de box. Ook al was het alleen maar een plek om hem neer te zetten als hij stout was.

Nu gebruiken we de box voor Ymke. Ben wel benieuwd hoelang zij erin gaat. Ymke is behoorlijk grijpgraag dus ze zal er nog lang instaan denk ik.

Dus al met al denk ik dat we de box straks wel 5 jaar achtereen in de kamer hebben staan.

Deel Deze Pagina