Wanneer box uit de kamer?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Roosje35, 28 jun 2019.

Tags:
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niveah

Niveah Fanatiek lid

4 dec 2014
    3.528
    1.391
    113
    Vrouw
    Ik gebruik hem alleen als ik even snel ga opruimen/stofzuigen boven. Dan weet ik zeker dat hij veilig zit en nergens bij kan. Verder gebruik ik hem ook niet zo veel maar wel voor zn speelgoed dus ik vind hem nog wel even fijn.. maar dat is voor iedereen persoonlijk toch?

2. soovi

soovi Fanatiek lid

1 nov 2007
    2.465
    582
    113
    Hmm ik heb de box juist veel gebruikt zo rond het jaar. Mijn middelste liep heel vroeg en ik moest hem soms gewoon ergens veilig weg kunnen zetten. Weggedaan toen hij eruit kon klimmen.
    Nu bij de jongste gebruik ik hem iets minder maar toch nog wel regelmatig. Ze is nu een jaar.

3. Roetje08

Roetje08 Niet meer actief

Enkele dagen na haar eerste verjaardag. Ze zat er wel nog veel in en zat er ook graag in, maar met haar verjaardagscentjes hebben we een keukentje gekocht en die kwam in de plaats.

Over 12 weken komt hij terug in de woonkamer en daarvoor hebben we nu al plaats geruimd.

4. Roanna

Roanna Bekend lid

24 aug 2015
    880
    395
    63
    9 maanden... Dochter kon met 8 mnd kruipen en wilde de wijde wereld in ;) Bij onze zoon iets later denk ik, maar ik weet het niet meer precies.

5. Vollemaan1

Vollemaan1 Actief lid

29 dec 2018
    103
    79
    28
    Vrouw
    Beide keren geen box gehad en niet gemist. Ik vind het nogal onhandige dingen.

Deel Deze Pagina