hoi hoi, Ik heb 3 zwembroekjes: 2 waar nog een zwemluier onder moet, en eentje van de prenatal waar een laagje inzit waardoor er geen zwemluier meer nodig zou zijn. is dat voldoende? of toch maar een luier er onder? groetjes Marieke
Ik gebruik de zwemluier, met daaroverheen een zwembroek. Ik heb geen ervaring met de broekjes waar al iets in zit. Lijkt mij dat dit voldoende is!Er zijn bij mij op babyzwemmen zelfs die niets van een luier of zo'n speciaal broekje aandoen. Ik zelf vind dit niet echt een fijn idee omdat mijn zoontje 9 van de 10 x in de ochtend poept...dusss ik zie t al voorbij drijven trouwns zie dat onze zoontjes ongeveer even oud zijn, enne heeel toevallig gaan wij ook in 2010 trouwen!!!
ik zou er een luier onderdoen... Ties krijgt bv toch? nou ik kan me die luiers nog goed herinneren.. de plasjes maken niet uit, die gaan door allebei heen. Het is dus alleen voor de poepbroeken. Nu poepen ze eigenlijk nooit in het water, maar het zal je maar gebeuren...
wij doen ons kindje een zwemluier van huggies aan met daarover een zwembroekje, anders valt de zwemluier van haar billen Kleinste maat is nog steeds te groot. En een zwembroekje staat ook wel leuk. Er zijn er ook die alleen een zwembroekje aandoen, maar dat verschilt per bad of dat mag. Vind het wel een prettig idee zelf, een zwemluier, je weet maar nooit. De uitwasbare zwemluier van prenatal heb ik geen ervaring mee, maar dat is denk ik ook wel handig.
we hoefden van de zwemjuf geen zwemluier aan. Dus heb t nooit gedaan. Luca poept iedere ochtend rond de tijd dat we moeten zwemmen, maar heeft het nog nooit gedaan op de woensdag dat we gaan zwemmen. Dus sinds we zwemmen (ong 7 maanden nu) Hebben we nooit ongelukjes gehad! Dus misschien is het niet eens echt nodig...
Ik dacht ook altijd dat baby's niet poepten in het water, maar dat doen ze wel! Weet niet waar het fabeltje vandaan komt.... Mijn dochter heeft 1x in bad gepoept en 1x in het zwembad in de tuin.
De meeste doen het niet . Ik maak het ook maar zelden mee. Maar er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen die de regel bevestigen. Zélfs kindjes die JUIST in het water gaan poepen omdat ze dan lekker ontspannen zijn... Maar dat zijn echt uitzonderingen.
dit verschilt per zwembad een telefoontje en je weet t ... maar wij hebben ook altijd huggies en dan een zwembroek eroverheen.
Hier ook huggie en een zwembroekje erover heen. Zeker nu met die tandenpoep wil ik echt het risico niet nemen.
Ik zou er voor de zekerheid toch een zwemluier onder doen. Hier een 'waterpoeper', als ze lekker relaxt in het water hangt moet ze poepen! Wordt nu gelukkig minder omdat ze vooral aan het spatteren en spelen is ipv relaxen
nou, mijn probleem heeft zichzelf al opgelost.. ik ben vergeten zwemluiers te kopen en het zwemmen is maandag om negen uur dus op de gok dat broekje van de prenatal, als er op staat "zonder zwemluier" zal het hopelijk wel goed zijn. maar de keren daarop doe ik er toch eentje onder aan voor de zekerheid
Ik zwem al wekelijks met mijn zoontje sinds hij 4 maanden oud is. Dus nu ruim een jaar. In het bad waar we les krijgen, hoeft hij geen zwemluier aan. En hij heeft behalve een plasje eigenlijk nog nooit tijdens de les gepoept. Ook de andere kindjes van de groep niet. Als we in een openbaar zwembad gaan zwemmen, krijgt hij gewoon een zwemluier onder zijn zwembroekje aan.
Zwemmen is in de meeste zwambaden vanaf 10a12 weken.. Finn krijgt ook een zwemluier en een zwembroekje aan als we gaan zwemmen...
Ow maar dat gaat prima hoor... Als het broekje goed past, dan hoeft daar geen zwemluier onder. Vaak is de binnenkant wat plastic-achtiger, maar in elk geval sterke randjes, die de poep in de luier houden. Dus dat komt wel goed. Als je echter kiest voor het gewone zwembroekje, zou ik er wel een luier onderdoen, omdat die randjes niet speciaal de poep tegen houden. Veel plezier in elk geval alvast! --> overigens: Soms kan je in het zwembad zelf ook nog weleens zwemluiers kopen , is nu niet nodig, maar toch.
Ik trek altijd alleen een zwembroekje aan, zonder luier. In ons zwembad is een zwemluier niet verplicht en ik heb altijd het idee dat het niet zo lekker zit... Dacht ook altijd dat baby niet poepen in het water maar dat is dus een fabeltje