denk dat het hier nieet lang meer duurt. We gebruiken hem nog nauwelijks eigenlijk. Meer een opslagplaast voor de babygym en het box/speelkleed
Na 8 maanden. Hij lag zat er toen al zeker 1,5 niet in. Ik legde hem veel liever op de grond waar hij bewegingsvrijheid had dan in de box
Ik heb ´anders´ gestemd. Bij mij blijft ie namelijk staan voor de tweede. Mijn zoontje gaat nog bijna dagelijks in de box en straks als de tweede spruit er is, mijn zoontje is dan 2, gaat de box weer omhoog en wordt ie gebruikt voor de kleine.
Hoe doen jullie dat allemaal als jullie bv ff naar 't toilet moeten? Ik durf Sterre dan niet alleen 'los' te laten lopen hoor. Dus dan gaat ze nog altijd ff in de box, of als ik even naar boven moet zet ik dr daarin!
Rond de 14 maanden kon Justin lopen en toen ging hij er niet meer in. tot die tijd zette ik hem er soms in als ik bv naar de wc moest. maar weghalen heb ik nooit gedaan want ws toen alweet zwanger en nu ligt er dus weer een baby in... maar de bedoeling is als hij ongeveer een jaar is om de box dan weg te doen.
Ik wil heel graag de box weg hebben (lelijk ding) maar ik vind het te handig als ik even naar de wc moet of aan het koken ben. Ze zit er denk ik hooguit 15 min in per dag maar er kan natuurlijk veel gebeuren in die tijd als je niet op kan letten...Ik denk dus dat ik helaas nog een tijdje de box laat staan.
Onze zoon is bijna 1,5 en we hadden de box normaal gezien waarschijnlijk al lang opgeruimd (zo rond 1 jaar). Maar er is een tweede in aantocht, dus we vonden het niet de moeite om het ding op te ruimen voor een paar maanden. Hij is nu voor speelgoedopslag en straks dus weer voor de nieuwe baby.