Wanneer box weg?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door rijo, 22 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.230
    6.091
    113
    Ik gok met een jaar of 2. Ze is nu 1. Voorlopig vind ik het nog veel te makkelijk. En juist straks als ze mobieler gaat worden is het makkelijk. Even een was erin doen, even naar de wc. En het is echt haar speelplek/rustplek. Hier ook weinig ruimte, maar het voordeel weegt zeker op tegen het nadeel. :)

2. rums

rums Niet meer actief

Bij de oudste heeft het er gestaan tot de tweede kwam en toen hebben we hem afgebroken met 12 maanden. Af en toe miste ik de box wel. maar wat een ruimte weer.

3. Tazzy

Tazzy Fanatiek lid

20 aug 2013
    1.364
    31
    48
    Hier is de box er onlangs uitgegaan ze had er echt al maanden niet in gezeten, was meer een opslagplaats voor speelgoed geworden. Overigens heb ik de box eigenlijk alleen gebruikt toen ze heel klein was, toen sliep ze er regelmatig in.

4. ZaZaM

ZaZaM Fanatiek lid

22 jan 2015
    1.694
    38
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Watvoor playpen heb je? Had ik nog nooit van gehoord.
    Ik ben die box ook zo zat! Ze ligt meestal toch op een kleed..

5. Jillzz

Jillzz Fanatiek lid

17 aug 2015
    2.126
    405
    83
    Bij de oudste met 11 maanden, hij speelde er helemaal niet in. Hij ging direct tegen het hekje staan piepen en huilen. Op de grond vermaakte hij zich prima. Ik ging gewoon naar de wc, liet de deuren open en dan hobbelde hij vanzelf achter me aan. Tegen de tijd dat hij gearriveerd was, was ik alweer klaar.
    Bij de tweede kijken we wel hoelang we er profijt van hebben

6. elsie89

elsie89 Fanatiek lid

27 sep 2014
    3.645
    1.251
    113
    randstad
    Hier bij anderhalf de box opgeruimd.

7. mamabeertje

mamabeertje Fanatiek lid

9 sep 2015
    1.618
    349
    83
    Hier staat de box nu nog steeds en nu blijft hij nog wel even staan voor de volgende. Ik vind het af en toe nog wel even makkelijk als ik bijv. de wc wil schoonmaken of boven even rustig mezelf aan wil kleden en mijn tanden wil poetsen.

8. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Ik heb hem pas weggedaan met 13-14 maanden. We waren toen op vakantie geweest en hij wilde er niet meer in (verlatingsangst o.a.). Voor die tijd toen hij er nog wel in wilde vond ik het ideaal. Met wat speeltjes er in en dan kon ik tenminste even rustig de vloer doen of even douchen s´ochtends.

9. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Onze jongste wordt in oktober 2 en de box staat nog en hij begint elke ochtend een poosje in de box, zonder problemen. Hij heeft het soms ook gewoon even nodig om erin gezet te worden, zodat hij even rustig gaat zitten spelen, want anders is hij constant in beweging. Echt een tijdje rustig zitten spelen op de vloer is er nog niet bij. Dus eind van de middag zit hij er ook vaak even in, tenzij het goed weer is, dan is tie buiten.

Bij onze oudste hebben we de box opgeruimd toen hij ruim 2 was..
    Was ook precies hetzelfde, die had het soms ook even nodig om er in te zitten.

En nu is de oudste 5 en als hij ergens mee speelt en even niet gestoord wil worden door zijn broertje kimt hij gewoon in de box :D

10. Eendje86

Eendje86 Fanatiek lid

29 feb 2016
    2.635
    1.129
    113
    Vrouw
    haha mijn dochter is 17 mnd en zit er nog regelmatig in haha

11. dreumesje

dreumesje VIP lid

7 jan 2014
    7.561
    1.863
    113
    Vrouw
    Toen ze konden lopen (12mnd & 13mnd)

12. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.120
    5.038
    113
    Vrouw
    Ik zet haar ook niet letterlijk bij me, maar in de gang met de wc deur open :).
    Vind het zelf niet raar, maar ieder zijn eigen ding idd!

Deel Deze Pagina