Isabel heeft van haar tante een buikdanspakje gekregen (voor foto zie: peuter en kleuter-gedeelte), maar Emelyne, apie dat ze is, wilde het pakje natuurlijk ook even aan. Zie hieronder het resultaat. Is ze geen schatje?????
Nou idd! Wat een scheet! Staat r goed hoor maaruh... waar is haar "belly-dance"?? Kan zij het ook al een beetje??
geweldig zo te zien was ze al aan het oefenen en volgels mij was ze ook aan het zingen(zie microfoon)
ja,dat heb je goed gezien, die microfoon doet het niet, maar ze is wel elke dag ff druk aan het oefenen, afgewisseld door haar grote zus. Staat heel stoer, hoor, die microfoon, haha. Dan moet haar tante wel weer ff naar Turkije gaan, want zelf zal ze voorlopig daar niet te vinden zijn, hoor.....
Ik had zo'n pakje ooit ook eens voor de grap in Turkije gekocht... Nu doe ik er alleen niks mee! Kopen? Hij is alleen wel in het licht blauw
Dat heb je goed gezien, Aman: dat gebeurt hier wekelijks zo niet bijna-dagelijks, haha. Gelukkig is het een makkelijk bank en heb je hem zo weer in elkaar (en gewassen als het moet).