Mijn vriend had het erover dat hij de box binnenkort op wilde gaan halen zodat we hem neer kunnen zetten, mede om de katten er alvast aan te laten wennen. Maar ik vind dat zo vroeg, nu al... Wanneer hadden jullie de box staan of wanneer wil je hem gaan zetten?
Zo das vroeg Ik krijg een box en wilde em dan met 35 weken neerzetten ook ivm de katten. Maar krijg em pas na de geboorte dus helaas.
wij hebben hem 2 weken terug neergezet, toen was ik dus ongeveer 33 weken. De kat heeft nu nog genoeg tijd om eraan te wennen, ze snapte eigenlijk al na een paar dagen dat ze er niet in mocht
De box komt op het allerlaatste moment. Die is zo neergezet en staat daarvoor alleen maar in de weg. Op dit moment hebben we nog helemaal niets in huis voor de baby, dus een box zeker niet. Ik denk dat we die in week 36 ofzo kopen en daarna neerzetten.
Hoe laten jullie de katten weten dat ze er niet in mogen? Natuurlijk gewoon 'straffen' als ze het doen, maareh wij zijn geen 24/7 naast de box, dus ik gok dat als wij niet beneden zijn ze het wel doen. Iemand tips?
Zo laat mogelijk, anders gaat peuter ongetwijfeld met de dekentjes aan de haal WIj leggen in de box altijd stroken zilverpapier als we er niet bij zijn, daar houden (de meeste) katten niet van.
Wij haalde de kat er gewoon elke keer weer uit zodra we zagen dat ze erin zat. dat heeft bij onze kat wel geholpen maar je hebt natuurlijk ook eigenwijze katten die het blijven proberen
Over twee weken Dan komt de babyuitzet binnen inclusief box en aangezien we niet zo veel plek hebben en er anders een doos op de plaats waar die komt te staan staat, vinden we het gezelliger om dan de box vast te hebben staan. Hij staat toch niet in de weg en dan kunnen we daar de Maxi-cosi en vast was speelgoed in kwijt.
Toen de kleine 2 weken was ofzo. Daarvoor stond het kraambed er en lag hij lekker bij mijn of in de kinderwagen.
Wij zetten hem deze week op. We hebben ruimte zat en het is mijn eerste kindje en ik denk er op die manier ook makkelijker aan te kunnen wennen ofzo. Soort van geestelijke voorbereiding?
Ik heb het uit kunnen houden tot 30/31 weken volgens mij en toen wilde ik hem in de kamer Onder het excuus, nu kan ik nog alles doen dus ik zet hem nu gewoon op! En na het laatste zetje van vriendin die zei: gewoon doen Staat absoluut niet in de weg hier, dus ik geniet er heerlijk van en kan niet wachten tot ik de baby er in kan.
Ik ga m neerzetten als ik 35 weken ben. Heb het aan manlief overgelaten en die stelde voor om de box binnenkort neer te gaan zetten. De box staat nu bij mijn ouders want daar krijgen we m van en die zijn volgende week als ik 34 weken ben met vakantie, dus doen we het in week 35!
Hier ruim 35 weken zwanger maar de box staat nog niet! Ik denk dat ik er volgende week eens aan ga beginnen, dan moet ik eerst een plekje maken tussen het speelgoed van mijn peuter om hem neer te kunnen gaan zetten!
Wij hebben m al staan. Misschien wel vroeg ja maar mijn vriend is geopereerd en net voor zn ok wilde hij alles in elkaar hebben omdat we niet wisten hoe het zou verlopen daarna. Achja kunnen we vast wennen staat wel leuk.
We hadden hem vanaf week 8 staan, heel vroeg.. Maar de hond moest z'n plekje weg geven voor de box en ik vind het fijn dat ie er nu aan gewend kan raken.