hai dames,wanneer zetten jullie de box ongeveer neer?me man moet het nog in elkaar gaan zetten.. ben bang dat ie nu alleen maar in de weg gaat staan,nog maar even wachten dan maar? groetjes, burberry!
Ik wil hem met mijn verlof in elkaar zetten, dus zover als jij nu bent lijkt me prima. Maar weet je, als je het na de bevalling doet maakt het ook niet uit volgens mij, is toch zo gepiept?
Wij hadden de box besteld en die hebben we toevallig gister opgehaald en gelijk in elkaar gezet. Ik heb hem al helemaal ingerricht en al staan. Maar hij is zo opgezet hoor, hij is er nog geen 10 minuten mee bezig geweest. (inclusief het uitpakken )
Hoi, toen ik beviel van mijn dochter,had ik nog helemaal geen box, mijn ouders zijn na het bezoek van het ziekenhuis meteen naar de babywinkel geweest en hebben er toen 1 gekocht (als cadeau) die mijn man die zelfden avond nog gemonteerd had. Ik wist helemaal van niets en toen ik de volgende ochtend thuis kwam van het ziekenhuis daar stond hij dat. Ik denk dat het nu ook zo gaat geburen,dat mijn man meteen na de bevalling/of voor dat ik naar huis mag eerst de box monteert.anders staat hij alleen maar in de weg (heb een te veelste klein huis) succes
Ik heb em vandaag opgehaald en hij staat er maar dat is voornamelijk om de poezen af te leren om er straks in te gaan zitten/liggen
We hebben wel een box.. die staat op de babykamer en kan wel naar beneden tegen de tijd dat babs er is.. Kan de kat er niet inzitten, staat ie niet in de weg en heb ik niet zo erg de kriebels van "KINDJE KOM NOU!!!!"...
bij ons staat de box al een dikke maand vol met balonnen zodat onze 4 poezebeesten eraan kunnen wennen en dat we kunnen aanleren dat ze er niet in mogen
Is het eigenlijk wel nodig om vanaf het begin al een box te hebben? Ik wil d'r eigenlijk pas 1 na de geboorte aanschaffen.. (ong. een maand na geboorte ofzo)
t werkt wel! hahahaha @ desiree.... persoonlijk vind ik het ideaal hij staat precies op de goeie plek midden in het huis kan van alle kanten er zo bij en haar er effentjes inleggen
Wij hebben bij Malou en Ruben de boxen neergezet toen ik bevallen was. Ben naar het ziekenhuis gegaan zonder boxen in huis en toen ik thuis kwam had mijn vriend ze neergezet. Bij Benthe stonden de boxen nog in huis van de andere en toen ze thuis kwam uit het ziekenhuis hebben we bij 1 de bodem omhoog gezet en die is nu dus voor haar !
Nee hoor is helemaal niet nodig om die al meteen te hebben. En als jij er een na een maand (of 2-3) wil gaan kopen is dat ook prima! Er zijn ook (genoeg) mensen die helemaal geen box hebben, het is niet iets wat perse nodig is ofzo je koopt die alleen als je het wil.
Ik heb hem 1 maand voor mn uitgerekende datum neergezet...ook helemaal vol met balonnen...maar zodra die er uit waren vonden de katten het toch weer erg interessant! Gelukkig proberen ze er nu niet in te gaan liggen als Finn er in ligt! Wij hebben hem trouwens echt vanaf de 2e week gebruikt...omdat het toen zo warm werrd...het was overdag 32 graden op zn kamertje...veel te warm natuurlijk! Dus toen hebben we hem overdag beneden gelegd...en nu als het te warm is ook! En gewoon als hij wakker is...
Wij hebben het met 6 weken de box in de woonkamer gezet. Dan kunnen de katten en de hond er aan wennen. En omdat ik deze zag en helemaal onze smaak... Wilde gewoon niet wachten..hihih
Wij hebben de box neergezet toen ik 37 weken was. Wij hebben ook 2 katten, maar gaan er gelukkig niet in
Wij zetten hem ook ongeveer met 35 weken. Dan hebben we ons nieuwe boxkleed binnen en dan wil ik hem natuurlijk ook meteen zetten.
oke bedankt voor jullie reacties! wij hebben de box ook al in huis al heeel lang we kregen die kado bij de babykamer. me man zei dat ie de box wel zal monteren in de kraamweek.komt goed! dan staat ie ook niet zo in de weg,me woonkamer is ook niet zo groot namelijk.. ik kan me denk ik beter nu gaan bezighouden met de grote hoeveelheid kleertjes die nog gewassen moeten worden pfff en een boel strijkwerk...
Toen ik rond de 30 weken zwanger was. Ook voor onze hond om te wennen. (niet dat alles in 1x op hem af zou komen) En ik vond het al zooo leuk om de box te zien staan!
Ik heb 'm met 38 weken zwangerschap in elkaar gezet. Ik vond 't wel fijn dat 'ie er stond toen we thuiskwamen uit het ziekenhuis. Vooral omdat Milan in het begin veel in de box sliep, zodat 'ie toch bij ons was.