Wanneer "BTW weg ermee" bij Media markt?

Discussie in 'De lounge' gestart door sara1988, 6 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Je kan beter even kijken bij tweakers.nl o.i.d. en daar een prijsvergelijking doen.
    Media Markt is echt niet de goedkoopste, ook niet tijdens de zogenaamde btw vrije dagen.

2. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Jijzelf? Door een email te sturen naar de mediamarkt?

3. Islah

Islah Niet meer actief

Ik dacht dat dat altijd begin februari was.

4. Beertje13

Beertje13 Niet meer actief

Mijn collega heeft gewerkt de Media markt. Ze gooien daarvoor eerst de prijs omhoog. Dat vertelde ze mij

5. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Van een site:

Net als bij alle andere grote winkelacties wordt ook de BTW actie van MediaMarkt altijd aan het eind van de maand ingepland. Hoogstwaarschijnlijk heeft dit iets te maken met het feit dat bij veel mensen het salaris dan is gestort. Voor zowel de consument als voor de MediaMarkt wel zo handig.

Naast dit gegeven zien we bijvoorbeeld ook dat voorgaande BTW acties altijd op een woensdag werden gestart. Daarbij gingen de laatste acties vijf dagen lang door, zodat alle elektronicaliefhebbers gedurende het hele weekend nog konden profiteren van de 21% BTW korting.
    Bundel je al deze informatie dan ziet het er naar uit dat de MediaMarkt BTW actie van 2015 op woensdag 28 januari zal starten, en door zal gaan t/m zondag 1 februari.

6. macy77

macy77 Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.239
    1
    0
    En het is ook geen -21% maar ongeveer 17% wat er af gaat.
    Met deze berekening ontvang je je korting:
    € 2000,- : 121 × 100 = € 1652
    Ipv
    € 2000 - 21% = € 1580

7. pientje1

pientje1 Niet meer actief

Ik zit er ook op te wachten en houd het product wat ik wil in de gaten. Gisterenochtend 199 euro en gisterenavond was het opeens 209 euro :(. Dan zit de btw-actie er waarschijnlijk aan te komen ;).

8. macy77

macy77 Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.239
    1
    0
    Laatste weekend van januari.
    Kregen we te horen van iemand bij mediamarkt, omdat we twijfelde over de prijs van onze nieuwe tv.
    Uiteindelijk net over de grens bij bij Venlo bij de Duitste Saturn gekocht (scheelde 500 euro!!)

Deel Deze Pagina