Wanneer hebben jullie de bugaboo omgebouwd van wandelwagenbak naar buggy? Hebben jullie een leeftijd aangehouden of echt puur gekeken of jullie kindje nog in de wandelwagenbak inpaste?
Ben ik ook benieuwd naar, lees mee . Ik weet wel dat de wandelwagen ook vrij plat kan dus dat is wel een groot voordeel
Ik lees ook even mee. Mijn zoontje is 5 maanden. Ik denk dat ik nog even een maandje wacht en dan hem omzet in de buggie van de Bugaboo. Inderdaag, buggy kan hier ook plat, heel erg handig als baby toch nog even wilt slapen.
Wij met 4,5 maand, maar ik had liever nog wat langer gewacht, maar hij pastte er niet meer in haha. Tja, dan houdt het op. Ik zou dus kijken naar wanneer het niet meer past en indien mogelijk wachten tot 6 maanden, dat schijnt toch het beste te zijn.
Wij hebben hem omgebouwd toen ze 6 maanden was. Ze paste nog wel in de kinderwagenbak, had zelfs nog zp'n 10 cm over. Jaja de bugaboo heeft tenminste een grote bak Maar mevrouw vond het niet meer leuk in de kinderwagen, ze ging jengelen omdat ze niks kon zien. 1 tip, als je gaat ombouwen, doe dan de voetenzak in de wandelwagen. Dan verzuipen ze niet zo in de gordeltjes.
Hier ook met 6 maanden, maar dan meer omdat ze niet meer kon slapen in de bak, want die is best smal en de kleine dame ligt altijd met haar handjes naast haar hoofd. Ze vind het trouwens helemaal geweldig, zo kan ze lekker om zich heen kijken.
Met 4,5 maand. Dat grote mannetje van mij had er echt geen zin meer in. Ik vind hem nu ook veel te groot voor de kinderwagenbak eigenlijk... Wel vervoer ik hem nog steeds regelmatig horizontaal. Hij valt namelijk alleen op die manier in slaap. Dus als ik merk dat ie moe wordt, zet ik hem terug. Ideaal eigenlijk.
Hier ook met 4,5 maand, want hij paste er niet meer in. Ik heb het zo lang mogelijk uitgesteld, maar hij lag echt klem... Trouwens niet in de bugaboo, maar in de mutsy. En de wandelwagen kan gelukkig ook helemaal plat, dus dat doe ik ook vaak (inderdaad ook met slapen). Ik zou gewoon kijken naar of het past (en ook of je kind niet wat meer interesses krijgt dan alleen omhoog kijken...) en anders pas met zes maanden.
Onze dochter heeft al een tijdje fysiotherapie. Toevallig heb ik deze vraag vorige week aan haar gesteld. Ze adviseerde zoiezo te wachten tot 6 maanden. Daarna kun je de bugaboo ombouwen tot wandelwagen. Je moet dan wel zorgen voor een een liggende houding anders is het niet goed voor de ontwikkeling van het ruggetje en de heupjes. Ze mogen pas in de zittende houding als ze zelfstandig kunnen zitten.