Laarsjes hele seizoen mee? Maat groter??

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Luvv, Aug 31, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Luvv

Luvv Fanatiek lid

Oct 27, 2010
    2,803
    3
    38
    Ik zie nu overal leuke laarsjes maar degene die ik ECHT leuk vind kosten allemaal rond de 90 euro! Ik vind dit nogal wat voor een kinderlaarsje. Helemaal als straks blijkt dat ze niet t hele winter seizoen meegaan. Is t een optie om de laars iets groter te nemen dan eigenlijk nodig is? Of zouden jullie op zoek gaan naar een goedkoper paar? Dochter is nu 1.5 jaar. Heb ook geen idee hoe hard die voetjes nu nog groeien.

2. spriet

spriet Fanatiek lid

Jun 5, 2008
    2,308
    33
    48
    Nou ik zou ze niet al te groot nemen ook omdat ze dan gaat struikelen als ze loopt ik heb 2 mnd geleden schoentjes gekocht 20 kon nog net, en dus 21 genomen daar had ze eerst wel genoeg ruimte in maar kan nu niet lang meer.
    ze zeggen dat ze ongeveer 3mnd met 1 maat doen, hier klopt dat dus wel.

Voor kinderschoentjes ben je al gauw wat kwijt, dan zou je eerst bij de scapino ofzo moeten kijken.

3. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

Jul 4, 2010
    13,212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Je zou natuurlijk een paar voor de winter kunnen kopen en als je een 2e paar een maat groter nodig hebt, hopen dat het dan uitverkoop is. Maar nee, ik zou zelf niet 3 maanden op te grote schoenen gaan lopen omdat ze dan langer passen.

4. belize

belize VIP lid

Feb 25, 2009
    11,105
    203
    63
    schoenen moeten goed zitten. het is niet leuk maar je moet steeds nieuwe passende schoenen kopen, ook als de schoenen nauwelijks gedragen zijn en daarna nog eentje uit de uitverkoop misschien?

5. veertje

veertje Fanatiek lid

Ze hebben hele leuke laarsjes bij de van haren (zag ik toevallig gisteren in het krantje) voor geloof ik 20 euro.. Ze hadden ook leuke hello kitty laarsjes maar die zijn helaas vanaf maat 25 anders had ik die wel voor mijn dochter gekocht :)

6. Luvv

Luvv Fanatiek lid

Oct 27, 2010
    2,803
    3
    38
    eigenlijk ook wel logisch.. vind alleen dat ze bij scapino, van haren en schoenenreus e.d. zooo weinig keuze hebben in echt leer.. dat wil ik sowieso namelijk. Anders toch maar dure kopen. Eerst nog even wachten tot t echt nodig is..

7. red88

red88 VIP lid

Dec 3, 2008
    13,137
    0
    0
    Hier kreeg ze haar 1e schoenen in mei en nu is ze toe aan anderen. Ik wilde hier even kijken naar de laarzen van Beegle van Scapino en anders worden het hier ook dure laarzen van 90 euro. Vermoedelijk kunnen we dan in januari weer nieuwe kopen, dan in de opruiming.

8. Babel44

Babel44 Niet meer actief

Ik hoorde van een goede schoenenwinkel hier in de stad, die een soort maatgarantie hebben: als het schoentje binnen 6 weken niet meer past, gratis een nieuw paar. Om een evt groeispurt te compenseren zeg maar. Heeft een vriendin van mij echt gebruik van gemaakt, dat lijkt me wel een goede extra zekerheid met dat soort prijzen.

9. taliaa

taliaa VIP lid

Mar 2, 2007
    16,090
    2,225
    113
    Brabant
    tja.. een heel seizoen met 1 paar schoenen, klinkt mij als muziek in de oren.
    helaas moet isab hier toch om de 2-3 maanden nieuwe schoenen...:(
    En te grote schoenen kopen lijkt me niet echt goed voor de voetjes, zeker voor die kleintjes zeg.
    ik zou zeggen: gewoon goede schoentjes kopen en dan niet per se de leukste!

10. misa

misa Niet meer actief

Schoenen niet te groot kopen hoor! Is echt niet goed, bovendien kunnen ze makkelijk struikelen.
    Ik zou het op maat kopen, of groter kopen en later pas dragen.

Share This Page