Hoi allemaal. Ik ben benieuwd vanaf wanneer jullie zijn begonnen (of gaan beginnen) met het insmeren van je buik (en borsten). En wat gebruiken jullie?? Ik begin een klein buikje te krijgen en smeer mezelf al dagelijks met bodylotion in. Maar ik vraag me af of dat voldoende is.. Hebben jullie tips??
hoi hoi ik ben ook al heel vroeg begonnen met smeren en me borsten groeien zo hard dat ik toch al mini striae heb pfffff... ik smeer alles in met zwitzal mama
ik smeer me bijna nooit in..vergeet het altijd eigenlijk...af en toe na het douchen met gewoon bodylotion..heb geen last van striae...heeft ook niets te maken met smeren...de ene krijgt het wel en de ander niet..
smeer hier eigenlijk ook niets, heb ik bij de eerste niet gedaan, en nu eigenlijk ook niet. Er is niets te zien van straie.
je kan smeen wat je wil maar als je er aanleg voor hebt dan komen ze toch wel. ik had er niet veel voor de bevalling en tijdens de bevalling tijdens het persen werd ik bij iedere wee(ik heb 18 min geperst) een grotere zebra. mijn hele buik zat onder maar als heet snel werden ze lichter
nee maar ik doe t niet extra voor de striae hoor ff dat misverstand uit de wereld helpen vind t alleen zo jammer dat mn borsten ineens uit elkaar knappen ik heb ontzettende jeuk en een droge huid en nu helemaal nu ik zwanger ben dus ik moet me hele lichaam iedere dag invetten
Ik heb vanaf 3 maanden gesmeerd met weleda zwangerschapsolie. Veel mensen zeggen dat smeren niet helpt tegen striae maar het kan zeker geen kwaad, houdt je huid toch soepel! Daarnaast vond ik het er fijn tegen mijn droge rekkende huid en als bewust contact moment met de kleine frummel
dat klopt maag het is niet je huid wat scheurd het is je bindweefsel. als je enig effect zou willen hebben zou je 2 keer per dag een bindweefsel massage moeten doen. echter is dat pijnlijk en moet j ehet echt kunnen.
Ik gebruik de creme van de kruidvat, speciale buik creme voor zwangeren vrouwen, grote roze tube. Ik smeer meer omdat me huid vaak trekt en strak staat, dan is smeren wel even lekker. Maar geen ene creme voorkomt straie, dat weet ik wel.
Smeren heeft jammer genoeg geen zin! Striemen komen op je tweede huidlaag en je wrijft op je bovenste huidlaag!
ik gebruik weleda zwangerschapsolie, ik smeer altijd al alles in, en deze olie is voedend voor de huid. nb: de onderHUIDsebindlaag, hoort bij de huid, het smeren van de olie trekt lekker in de huid, dus in alle 3 de lagen van de huid. Als je alleen het bovenste vel zou smeren, zou de olie of creme ook niet intrekken in de huid
Ik smeer ook met Zwitsal mama. Mijn borsten groeien helemaal niet dus daar is ook nog niks te zien, maar mijn buik groeit aardig en de huid is ook erg droog. Wil ook nog wel crème tegen striae gaan halen want dat heb ik toch al wat op mijn heupen en ik wil er meteen bij zijn als het op mijn buik ook begint.
IK heb gesmeerd vanaf een maand of 4, geloof ik. Niet om de kans op striae te verkleinen, maar omdat ik anders gek werd van de jeuk op mijn buik en borsten. Bij mij werkte de mama buikcreme van etos het beste tegen de jeuk; bodylotion hielp helemaal niet.
ik heb lanette creme en hormoonzalf gekregen van de ha (tegen de jeuk) die lanette creme is trouwens heerlijk vet... deed het voorheen met zwitsal buik creme! die is idd ook erg lekker , of de buikcreme van kruidvat eigen merk!
Ik vind de bodylotions en potten met creme van Rituals heerlijk! Van de potten duurt het even voordat het echt is ingetrokken maar geeft wel even een laagje, vind het ook fijn om even extra in te smeren bij jeuk. Enne het ruikt zo lekker
Ik gebruik love me tender olie voor zwangeren van de tuinen sinds ik het met 12 weken kado kreeg van me moeder. Eerst smeerde ik alleen wanneer ik het nodig achte, toen elke dag en nu 2 keer per dag. Zit nu aan het tweede flesje, het kost 8 euro ofzo. Me buik is echt prachtig en er is geen spoortje van striae te bekennen, ben nu bijna 30 weken. Ben super striae gevoelig want ik kreeg het in de pubertijd op me borsten, billen en liezen. Lijkt me dus wel een aanrader.