Ik ben zwanger van mijn eerste en nu 28 weken zwanger. Vanaf 25 weken begon je bij mij een beetje te zien dat ik zwanger ben, hoewel in sommige kleren het niet eens opviel. Nu zie je het beter, maar veel mensen vinden dat ik een bescheiden buik heb. Volgens de verloskundige draag ik naar binnen én schijn ik geweldige buikspieren te hebben. Aan de ene kant vind ik het jammer dat ik er niet zo zwanger uitzie, aan de andere kant heeft het voordelen: er zit niks in de weg, ik ben nog super mobiel en volgens de verloskundige zal ik na mijn zwangerschap sneller weer in shape zijn.
Met 14 weken begon je een buikje te zien, met 16 weken had ik voor het eerst positiekleding aan. Met de tweede zwangerschap zag je het al met 6 weken en droeg ik met 8 weken mijn zwangerschapsbroeken!
Ben nu van de eerste zwanger (morgen 13 weken)....en ik draag al zw.kleding.....Mijn gewone kleding past totaal niet meer!......Draag al 2 weken zw.broeken....Shirts gaan prima (al zitten ze strak, maar vind dat wel mooi, zo'n buikje).....Het is iig niet meer te vervullen..... Grappig om te lezen dat het zo enorm verschilt.......
ik begon een buikje te krijgen zo rond de 20-22 weken en zwangerschapskleding draag ik pas vanaf de 30ste week is toch bij iedereen verschillend niks om je druk over te maken.
Ook ik heb al problemen met me gewone broeken. Ik hou me gulp open en gebruik elastiekje of een touwtje om ze wat ruimer te laten vallen. En dan zitten ze nog strak. Wel langere shirts overeen anders valt je open gulp op hihih
hier 1ste kindje en met 7 weken al volop in de positiekleding het was eigenlijk ook direct te zien al voor mn nod maar het is per persoon verschillend, er zijn zoveel factoren die meespelen