Over een maandje gaan mijn vriend en ik trouwen. Heel spannend allemaal! Nu heb ik eindelijk iets moois gevonden om aan te trekken. Alleen... mijn mooie outfit heeft geen mouwen en laat een wat blote rug zien. Echt bruin ben ik op dit moment niet, de kleur van mijn kleding is roomwit en heb blond haar. Ik zou dus heel graag wat kleur op mijn bovenlijf krijgen, maar hoe? Ik weet dat zonnebanken niet verstandig is (kan op het moment ook niet tegen hitte, ga dan bijna van mijn stokje). Zelfbruinende cremè? Ik weet niet of dit mag als je zwanger bent. Iemand een tip of idee? Liefs shampoo
volgens mij kan je het beste eens zo'n spraytansalon navragen volgensmij heb ik niets gehoord dat dat niet mag , maar effe navragen bij je VK kan geen kwaad natuurlijk.. Have fun at your wedding!
Je kunt je ook laten brushen (volgens mij heet dat zo). Ga je in een ruimte staan en dan spuiten ze je donker naar keuze zeg maar Je kunt gewoon een kleur uitzoeken hoe bruin je wilt worden. Is huidvriendelijk en lijkt me dat dat gewoon mag tijdens de zwangerschap, maar zou het nog even navragen dan voor de zekerheid.
Zo heb je hier, bij een dure lingerie winkel, speciale spray flessen die een dun laagje bruin op de huid leggen. Maar het fijne weet ik er niet van... ik weet dus niet of het kwaad kan, afgeeft op je jurk (ook niet geheel onbelangrijk hihi) en of het vlekt... (evt een aantal keren oefenen voordat de grote dag is?) Succes! Groetjes Cynthia
Ik was op zoek naar iets voor mijn "magere" melk flessen Omdat we een salsa gala feest hadden. En mijn jurkje kwam tot net boven de knie... dus ik was die dure lingerie zaak ingelopen. Die vrouw vertelde dat bruidjes het vaak gebruikten voor bovenlichaam en armen Maar ik vond het toch wat duur voor 1 avond (ik ben wel het hele jaar wit hahaha) iets van 30,00 euro . Groetjes Cynthia
sorry,maar ik heb zelf slechte ervaringen met spray en zulk soort dingen of het nu maar een tientje kost of 40 a 50 euro heb alles al beetje geprobeerd,maar vaak uit zich het tot vlekken en of je word lelijk bruin ik begon er niet aan,maar iedereen zijn huid is anders natuurlijk sucses met je zoektocht,dat je er maar stralend uit mag zien op de grote dag
een x in zon spray cabine geweest, een dag later was ik lekker bruin! vooral de vraag..ben je op vakantie geweest? heerlijk! je kon ook zo'n flesje kopen daar, geen idee hoe duur dat was.
Met airbrush word je wel egaaal bruin hoor. Je moet het alleen niet een dag voor dat je gaat trouwen er op laten spuiten....ff weekje van te voren Het geeft nog wel af nl de eerste dag a 2 dagen (beetje lullig als je een witte jurk hebt ). Voor de rest is het veel huidvriendelijker dan de zonnebank. Je krijgt er gewoon een laagje op en na 1 a 2 weken vervaagd ie weer.
ja dove sunhine en die zelfbruinende bodylotion van nivea geven af.. ik zou ook naar zo'n cabine gaan denk ik
Ik heb me voor mijn trouwen laten 'airbrushen'. Ik kreeg een mooie natuurlijke kleur en mooi egaal!. Ik heb het geloof ik een aantal dagen voor mijn trouwen laten doen. Het geeft de eerste dagen inderdaad wat af, maar daarna niet meer. Of je je mag laten brushen als je zwanger bent, weet ik niet. Dat kun je daar het beste navragen.
als je je goed insmeert mag zonnebanken dan ook niet?....volgesn mij staat in mijn boekje van de verloskundige dat je gewoon goed moet insmeren en goed moet oppassen met je gezicht (dus gezichtsbruiner uittttt!)
heyb a.s. bruidje, ben zelf afgelopen nov getrouwd,wist net dat ik zwanger was (helaas fout gelopen),maar ik had een hele blote jurk en mocht NIET! zonnebanken... airbrushen kan eenmalig voor een egaal tintje. heb ik ook gedaan 2 dagen voor grote dag en geeft niet af... het merk moet je wel in de gaten houden... ik had pro-tan en die geeft niet af... maar spraytan wel (tot een week nadien! laat je goed informeren suc6 en een fijne trouwdag, grtz Bieps
Als je iets zelfbruinends gaat gebruiken, dove of spraytancabine, altijd heel goed scrubben van te voren. Dan krijg je geen plekken, vlekken of wat dan ook. En dan niet scrubben met zo'n creme maar goed schrobben en rossen met zo'n handschoen Werkt bij mij super, nooit strepen gehad, ook niet van dove!