Zwanger en trouwen. Hoe krijg ik veilig een kleurtje?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door shampoo, 13 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shampoo

shampoo Bekend lid

6 sep 2008
    948
    0
    0
    Rotterdam
    Over een maandje gaan mijn vriend en ik trouwen. Heel spannend allemaal! Nu heb ik eindelijk iets moois gevonden om aan te trekken. Alleen... mijn mooie outfit heeft geen mouwen en laat een wat blote rug zien. Echt bruin ben ik op dit moment niet, de kleur van mijn kleding is roomwit en heb blond haar. Ik zou dus heel graag wat kleur op mijn bovenlijf krijgen, maar hoe?
    Ik weet dat zonnebanken niet verstandig is (kan op het moment ook niet tegen hitte, ga dan bijna van mijn stokje). Zelfbruinende cremè? Ik weet niet of dit mag als je zwanger bent.

Iemand een tip of idee?

Liefs shampoo

2. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    volgens mij kan je het beste eens zo'n spraytansalon navragen volgensmij heb ik niets gehoord dat dat niet mag , maar effe navragen bij je VK kan geen kwaad natuurlijk..

Have fun at your wedding!

3. Vlekje

Vlekje Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.443
    0
    0
    voedingsdeskundige en eigenaresse van: kwestievanv
    Somewhere over the rainbow
    Je kunt je ook laten brushen (volgens mij heet dat zo).
    Ga je in een ruimte staan en dan spuiten ze je donker naar keuze zeg maar :) Je kunt gewoon een kleur uitzoeken hoe bruin je wilt worden.
    Is huidvriendelijk en lijkt me dat dat gewoon mag tijdens de zwangerschap, maar zou het nog even navragen dan voor de zekerheid.

4. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Zo heb je hier, bij een dure lingerie winkel, speciale spray flessen die een dun laagje bruin op de huid leggen. Maar het fijne weet ik er niet van... ik weet dus niet of het kwaad kan, afgeeft op je jurk (ook niet geheel onbelangrijk hihi) en of het vlekt... (evt een aantal keren oefenen voordat de grote dag is?)

Succes!

Groetjes Cynthia

5. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ja das wel aan te raden anders zie je eruit als een wortel straks misschien..

6. Dazwa84

Dazwa84 Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.212
    0
    36
    Iehh ik zou dat toch niet durven hoor hahahaha. Maar misschien ben ik daar te mutserig in :p

7. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Ik was op zoek naar iets voor mijn "magere" melk flessen :) Omdat we een salsa gala feest hadden. En mijn jurkje kwam tot net boven de knie... dus ik was die dure lingerie zaak ingelopen.
    Die vrouw vertelde dat bruidjes het vaak gebruikten voor bovenlichaam en armen :( Maar ik vond het toch wat duur voor 1 avond (ik ben wel het hele jaar wit hahaha) iets van 30,00 euro .

Groetjes Cynthia

8. iniminie

iniminie Bekend lid

11 okt 2008
    974
    0
    0
    sorry,maar ik heb zelf slechte ervaringen met spray en zulk soort dingen
    of het nu maar een tientje kost of 40 a 50 euro
    heb alles al beetje geprobeerd,maar vaak uit zich het tot vlekken en of je word lelijk bruin :(
    ik begon er niet aan,maar iedereen zijn huid is anders natuurlijk ;)
    sucses met je zoektocht,dat je er maar stralend uit mag zien op de grote dag ;) :D

9. Sandhya

Sandhya Bekend lid

14 aug 2008
    583
    0
    0
    Den Haag
    een x in zon spray cabine geweest, een dag later was ik lekker bruin!
    vooral de vraag..ben je op vakantie geweest? heerlijk!

je kon ook zo'n flesje kopen daar, geen idee hoe duur dat was.

10. Vlekje

Vlekje Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.443
    0
    0
    Met airbrush word je wel egaaal bruin hoor.
    Je moet het alleen niet een dag voor dat je gaat trouwen er op laten spuiten....ff weekje van te voren ;)
    Het geeft nog wel af nl de eerste dag a 2 dagen (beetje lullig als je een witte jurk hebt ;) ). Voor de rest is het veel huidvriendelijker dan de zonnebank. Je krijgt er gewoon een laagje op en na 1 a 2 weken vervaagd ie weer.

11. Dazwa84

Dazwa84 Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.212
    0
    36
    En iets als Dove Sunshine?

12. Vlekje

Vlekje Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.443
    0
    0
    Dat vlekt wel volgens mij en geeft ook af.

13. mamasuusje

mamasuusje Bekend lid

24 sep 2008
    586
    0
    0
    ja dove sunhine en die zelfbruinende bodylotion van nivea geven af.. :( ik zou ook naar zo'n cabine gaan denk ik

14. Suuz750

Suuz750 Actief lid

4 dec 2008
    419
    0
    0
    Ik heb me voor mijn trouwen laten 'airbrushen'. Ik kreeg een mooie natuurlijke kleur en mooi egaal!. Ik heb het geloof ik een aantal dagen voor mijn trouwen laten doen. Het geeft de eerste dagen inderdaad wat af, maar daarna niet meer. Of je je mag laten brushen als je zwanger bent, weet ik niet. Dat kun je daar het beste navragen.

15. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    als je je goed insmeert mag zonnebanken dan ook niet?....volgesn mij staat in mijn boekje van de verloskundige dat je gewoon goed moet insmeren en goed moet oppassen met je gezicht (dus gezichtsbruiner uittttt!)

16. bieps

bieps Lid

16 dec 2008
    87
    0
    0
    kapster
    heyb a.s. bruidje,

ben zelf afgelopen nov getrouwd,wist net dat ik zwanger was (helaas fout gelopen),maar ik had een hele blote jurk en mocht NIET! zonnebanken...
    airbrushen kan eenmalig voor een egaal tintje.
    heb ik ook gedaan 2 dagen voor grote dag en geeft niet af...
    het merk moet je wel in de gaten houden...
    ik had pro-tan en die geeft niet af...
    maar spraytan wel (tot een week nadien!
    laat je goed informeren

suc6 en een fijne trouwdag,
    grtz Bieps

17. Mamalyn

Mamalyn Actief lid

15 okt 2008
    497
    0
    0
    Als je iets zelfbruinends gaat gebruiken, dove of spraytancabine, altijd heel goed scrubben van te voren.
    Dan krijg je geen plekken, vlekken of wat dan ook.
    En dan niet scrubben met zo'n creme maar goed schrobben en rossen met zo'n handschoen;)
    Werkt bij mij super, nooit strepen gehad, ook niet van dove!

Deel Deze Pagina