Wanneer buikje

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door jossje, 1 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jossje

jossje Lid

1 okt 2008
    52
    0
    0
    Hallo meiden,

Ff een vraagje voor de zwangere vrouwen die al wat verder zijn,
    Wanneer kregen jullie een buikje?
    Ik ben nu 8 weken zwanger.. en heb een klein buikje:) wel zo dat ik geen broek meer pas.
    Nou was ik altijd al wat steviger van mezelf, maar zo had ik t nog niet:)

Groetjess

2. MHMW

MHMW Niet meer actief

dat is lekker snel !
    ik ben nu 10 weken zwanger, maar merk het aan me buik nog niet echt
    is ook bij iedereen verschillend.

3. jossje

jossje Lid

1 okt 2008
    52
    0
    0
    hmm, oke ja vond het ook al snel.
    Ik had al een beetje gelezen en gehoord dat het vaak pas met 15 weken is ofzo.
    Nou ja, ik vind het wel leuk hoor

4. aapje77

aapje77 Lid

19 jan 2009
    10
    0
    0
    morgen ben ik 12 weken zwanger en heb nog niet echt buikje. Mijn broeken past nog steeds. Ik ben benieuwd hoe lang ik mijn broeken nog aan kan trekken. Ik ben ontzettend benieuwd naar mijn buikkie. Het lijkt me gewoon hartstikke spannend.

5. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    bij mij begint mn buik nu een beetje te bollen.
    Het is nu nog een ik-heb-teveel-gegeten-buik haha

6. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Binnenkort 11 weken en op mijn stretch spijkerbroeken heb ik toch al een een elastiekje zitten. Ik heb een dikke buik van mezelf, maar was juist 2,5 afgevallen. Toch probeerde ik vanavnd de broek nog eens staande dicht te doen, maar Lief en ik hebben gevoeld, dat ie in mijn taille wel héél strak zit. Daar zou ik niet meer mee willen gaan zitten. Dus het stiekje dan maar. Als ik de 13 weken heb bereikt en die controle ook nog goed was, ga ik als de wiedeweerga op positiebroeken uit!

7. MissACEEB

MissACEEB Bekend lid

26 feb 2009
    508
    0
    0
    Ik ben zelf pas 5 weken zwanger(al moet de eerste echo het straks uitwijzen, denk dat ik toch al iets verder ben..) en trok gister mijn normaal iets aan de wijde kant broek aan... die zat al niet lekker meer, ik heb normaal maat 42,en geen super platte buik.. maar zo snel? ik schrok me kapot..! ik heb wel heel veel jurkjes, en die passen nog, maar dan zie je voor mijn gevoel zo dat ik zwanger ben, en niemand weet het nog...!
    Pff...het is zo wennen...

8. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Ondanks dat ik erg smal ben, zag je het pas rond 14-15 weken.

9. nyjenti

nyjenti Lid

9 dec 2008
    13
    0
    0
    taxi met moeilijk opvoedbare kinderen
    meppel
    hoi hoi
    nou ben inmiddels 8 weken zwanger maar je kunt het al best wel zien vind ik zelf m'n broeken passen niet meer dicht terwijl ik ze voor een aantal weken terug nog over m'n kont kon uittrekken. zonder knoop of rits open te doen....
    nou ja misschien dan toch 2 :oops:
    zullen volgende week maandag wel zien eerste echo......
    groetjes...

10. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Hier bij bijde zwangerschappen pas rond de 14 weken een zichtbaare babybolling op mn buik ;)!
    En ben toch ook niet erg dik, 1.73m en eerste zwangerschap 64 kilo toen ik zwanger werd, tweede zwangerschap 47 kilo toen ik zwanger werd.

11. jossje, ik heb je topic verplaatst naar het juiste forumonderdeel.
    ik dacht dat ik met 7 weken een klein buikje had, zie album ;)

12. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Ik rond de 8 weken ook. Al vrij snel pasten mijn broeken ook niet meer. Ik vond het erg leuk ook al kwam het eerst door mijn darmen :D

13. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    kon met 5-6 weken al mijn eigen broeken niet meer aan dat iedereen zag dat ik zwanger was.. ach het groeit maar door :p

zie onze familiesite daar staan al mijn buikjes op een rijtje..

14. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Bij Sverre begon het bij mij rond de 14/15 weken echt te groeien, bij deze moet ik nú al positiekleding aan. Zelfs mijn navel begint al te ploppen! ;)

Voor ik wist dat 't een tweeling werd verbaasde het me, nu vallen er wel wat dingen op zijn plaats.

Maar hoe groot ga ik nog worden...?! ;)

15. jolanda666

jolanda666 Actief lid

30 okt 2007
    330
    0
    0
    administratief
    Drenthe
    Nou ben woensdag 20 weken zwanger en zie eigenlijk nog niets! Pas alle broeken nog. Ik heb van mezelf ook al een dikke buik en stretch broeken misschien dat dat scheelt maar merk nog niet dat mijn buik groeit.

16. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Vanaf een week of 10 zaten mijn broeken niet meer zo lekker, maar had ik nog niet echt een zwanger buikje. Meer een buikje alsof ik aangekomen was :(

Echt een zwanger buikkie heb ik vanaf 17 weken. En nu zie je het met de week groeien!

Liefs Monique

17. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Ik heb wel een buikje, maar echt nog niet groot.

Gister zat ik met een kennis op de bank die 16 weken zwanger is en haar buik was dubbel zo groot!
    Die van mij is er dan niks bij.

Ik heb het gevoel dat de groei nu een beetje stagneert ofzo.
    Ik denk dat het bij mij vanaf 20 weken sneller zal gaan.

Zelf ben ik 1.75 meter en 57 kilo.

18. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Ik heb nu, met ongeveer 9 weken, wel echt het idee dat mijn onderbuik ook aan het groeien is. Tot nu waren het eigenlijk alleen mijn darmen die me echt een dikke buik gaven, maar die beginnen nu een beetje tot rust te komen. De meeste broeken krijg ik nog wel dicht, maar gaan na verloop van tijd een beetje druk geven wat niet zo lekker is. Maar goed, voorlopig hoef ik nog niet in positiebroeken (ook al zitten die wel véél lekkerder, want heb er al wel één, hahaha)

19. Kiimmurd

Kiimmurd Actief lid

28 mrt 2007
    200
    0
    0
    FulltimeMama
    Rotterdam
    Ik kreeg mijn buikje pas met 22 weken ofzo ..
    En nu is tie nog niet echt onwijs groot !
    Niemand die gezegt heb van ben je zwanger echt nog niemand alleen mensen om me heen weten het natuurlijk maar zien ook niet echt een verschil !
    Ik pas sinds vorige week mijn eigenbroeken niet meer ,,
    Dus het verschilt echt per persoon hoor !

Groetjes kim

20. Catje86

Catje86 Bekend lid

1 sep 2008
    602
    0
    0
    Hier begin je het nu echt te zien, pas ook mijn eigen broeken helaas niet meer. Denk dat het vanaf nu wel hard gaat!

Deel Deze Pagina