Wanneer buikje

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door jossje, 1 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rce86

rce86 Bekend lid

19 sep 2008
    605
    0
    16
    Amersfoort
    Bij mij zie je nog zo goed als niets.. Je ziet wel een buikje maar die is ook weer helemaal weg als ik zit. mensen schatte me 4 maanden terwijl het er toch echt alweer 6.5 zijn. Ben 174 lang en woog 54 kilo voor me zwangerschap.

2. Pompoentje

20 nov 2008
    83
    0
    0
    ik ben nu bijna 8 weken zwanger, maar mijn spijkerbroeken passen al niet meer dicht.
    Mijn vriend zei al uit de grap straks krijgen we er 2! :confused:
    Nou ja de echo zal het wel zeggen.
    Ben wel bang dat ze het op mijn werk al van te voren zien. :rolleyes:
    Maar om nu al positiebroeken te kopen vind ik toch al snel. Wanneer hebben jullie je eerste gekocht?

3. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.309
    36.175
    113
    @speedy: heb zaterdag de eerste gekocht, maar als je broeken niet meer lekker zitten, gewoon doen toch?

Hier bij de eerste heel laat een buikje, met een week of 24 begon je wat te zien. Nu begint het nu al te komen. Heb nu ook al een positiebroek aan, omdat gewone gewoon niet lekker meer zitten.

4. wennie26

wennie26 Lid

4 nov 2008
    58
    0
    0
    Ik ben 16 weken zwanger en sinds een weekje is mijn buik nu dan echt een bolletje en geen ik-heb-teveel-taart-op buik. Vanaf 12 weken loop ik in positiebroeken, maar pas ook nog 1 of 2 van mijn eigen broeken.

5. Miranda26

Miranda26 Actief lid

4 feb 2009
    319
    0
    0
    hoorn
    Ik ben nog maar 6 weken maar mijn broeken zitten nu al strak.Ik heb best een opgezette buik.

6. jossje

jossje Lid

1 okt 2008
    52
    0
    0
    Ik ben met 6 weken al positie broeken gaan halen :d
    Ik kreeg mijn spijkerbroeken niet meer aan.

Groetjes

7. Miranda26

Miranda26 Actief lid

4 feb 2009
    319
    0
    0
    hoorn
    Dat is best snel.Vanaf wanneer doe je positie broeken ongeveer aan?Mijn broeken zitten ook al best strak.Vind het eigelijk nog wel een beetje vroeg om nu al te dragen.

8. mamita feliz

mamita feliz Actief lid

20 okt 2007
    260
    0
    0
    docente
    Lima
    Bij Sem was ik ongeveer 2.5 maand zwanger toen ik overging op zwangerschapsbroeken, vooral omdat het gewoon lekkerder zat. Nu bij de tweede ging het sneller en met 2 maandjes kon je mijn buikje al zien....

9. Eefje1

Eefje1 Lid

12 nov 2007
    70
    0
    0
    hey dames

voor iedereen die nog maar een paar weken zwanger zijn, het zijn je darmen waardoor het nu net lijkt of je een buikje hebt omdat er een kindje in zit dit gaat weer een beetje weg waar je wel een echt buikje voor in de plaats krijgt.
    tenslotte is je kindje nu nog super klein he
    bij mij zag je het pas met 6 maanden en kwam in totaal 8 kilo aan
    toen ik 9 maanden was dachten de meeste dat ik nog een maand of 2/3 moest
    veel succes en plezier in jullie zwangerschap

groetjes eefje

10. jossje

jossje Lid

1 okt 2008
    52
    0
    0
    Het is ook voor iedereen verschillend, we zijn natuurlijk niet allemaal het zelfde he ;)

11. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Gisteren vertelden vrienden me dat ze het al kunnen zien... Naja, ik voel me echt huge en dat is niet omdat ik een mooie zwangerschapsbuik heb maar mn hele buik is gewoon huge en al het vet heeft besloten zich te verzamelen op mijn onderbuik! Ik hoop dat dit gauw weer wegtrekt en dat er een mooie buik voor in de plaats komt! Positiekleding vertik ik, ik heb grotere kleding besteld ;)

12. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ik heb nu al een buikje! Vooral 's avonds!
    hij staat in mn album.

Deel Deze Pagina