Na hoeveel weken hebben jullie je ouders, schoonouders. Zeg maar naaste familie ingelicht over je zwangerschap?
Wij pas na 12 weken, op de dag dat we onze 1e echo gehad hebben. Maar dit ook doordat mn paard de dag nadat wij het wisten dat ik zwanger was plotseling overleden is, en ik er niet aan toe was om ineens blij te gaan zitten doen.
gelijk de zelfde dag ook omdat we niet wisten hoelang ik zwanger was ..achteraf was ik al 10 w en 4 d zwanger
wij hebben het meteen de dag van de positieve test aan mijn ouders verteld. Met mn schoonouders was iets moeilijker af te spreken dus die hebben we 2 dagen later maar gebeld, omdat we toch vonden dat ze t moesten weten.
meteen op de dag dat we de test gedaan hebben. PatriciaK, werd je nog ongesteld dan, omdat je er eigenlijk zo laat achter kwam? mejon
Mijn ouders en zusjes hebben we het meteen verteld. Ook mijn beste twee vriendinnen heb ik gelijk opgebeld. En omdat ik zowat uit elkaar spatte van geluk kon ik het bij mijn directe collega's ook niet voor me houden.... Schoonouders, andere collega's etc vertelden we het rond de 9 weken. Wilde eigenlijk tot die 12 weken wachten maar vond het zo moeilijk. Vond het trouwens ook helemaal niet erg dat veel mensen het wisten toen ik een mk kreeg! Was juist fijn omdat je dan ook veel steun krijgt. De volgende keer gil ik het denk dus ook weer uit van geluk. hahahaha
bij 8 weken onze ouders en broers en zussen. bij 9 weken de beste vrienden. de week daarna -week 10- mocht iedereen het weten, ook de collega's enzo. heb het wel pas bij week 14 verteld aan de kinderen uit mijn klas (sta voor de klas).
onze ouders wisten het al en mijn beste vriendin ook en gisteren hebben we het onze dochter vertelt en die is super blij en heeft het gelijk aan iedereen op school vertelt ,ze is helemaal groos en wij ook nu dat zij en iedereen het weet .Gewldig hoor groetjes maica
We hebben het een paar dagen na de positieve test vertelt! Op mijn werk weten helaas ook al een paar mensen het, ik werk op een IC en daar worden regelmatig rontgenfoto's op zaal gemaakt! en natuurlijk ook bij mijn patient, moest ik een collega vragen en ja 1 en 1 is 2, maar gelukkig houd iedereen wel zijn mond bij ons! Gr Pip
Ik vertel het na de 1e echo. Deze zal rond de 8e week plaatsvinden. Dit wil onze huisarts nl. Alleen als het allemaal goed is. Dan mag iedereen het van ons weten
wij hebben over kleine 2 weken echo....en daarna mag iedereen het weten. Nu weten de beste vrienden en ouders broer/zus het....