Oooh god. Toen ik vannacht opstond om te gaan plassen, merkte ik dat ik twee, opgedroogde vlekken had. Ik heb ze er nog staan afkrabben om 3u en ik dacht nog zo bij mezelf "hoe zijn die daar nu in godsnaam gekomen, ik heb toch niets gemorst gisteren?" Vanmorgen sta ik op, ga ik weer voor de spiegel staan, zie ik dat ik opnieuw twee klamme vlekken heb, ter hoogte van mijn tepels. Is dit nu moedermelk dat uit mijn borsten komt? Nu al? Op 24 weken? Ik vind het wel wat vervelend, wat als ik het tijdens de dag ook ga krijgen? Help!
Ja hoor ik had het ook een paar keer zo vroeg in de zwangerschap heb zelfs nog lopen grappen, superproductie nu al! Maar ik verloor het meestal s'nachts en niet overdag maar ja dat wil niet zeggen dat jij dat niet hebt natuurlijk. Succes!
haha ik had dat ook bij youame ik werkte in de kantine en had een witte blouse aan ineens zie ik al die mannen naar mijn (.)(.) kijken en mijn colega's maar lachen ik kijk naar mijn shirt helemaal nat snachts werd ik wakker omdat alles nat was
ja hoor dat kan . Bij Daan had ik er ook ronad die tijd last van. En bij deze zwangerschap was het vrijwel direct
Ook ik had er al heel snel last van, dus ik heb bij de prenetal van die zoogcompressen gekocht voor in je bh. Dan heb je iniedergeval geen last van vlekken op je kleding. Heel makkelijk een maandverbandje voor in je bh zo kan je het zien. Het zit verder niet vervelend of iets en het scheelt een hoop wassen + rare blikken richting je borsten.
ik had het ook al rond de 18 weken, tja de een heeft er last van en de ander helemaal niet. Zegt niks over de borstvoeding zelf.
ik heb er last van sinds vorige week (16 wk) De een heeft er last van de ander niet maar het is niet anders
Ik heb het ook al hoor. Precies bij 24 weken lekt mijn rechterborst. Heb maar zoogcompressen gehaald.
heb ik ook, begon met 28 weken, maar het bloedde ook. Naar de ha geweest en die meldde mij dat mijn ene borst zo ijverig zijn ( of haar) best deed dat er adertjes sprongen. En inderdaad 's ochtend wat rare harde plekjes ( alsof je gemorst hebt)
Ook ik heb er last van. In principe is je lichaam er bij 4 mnd zwangerschap al klaar voor om te zogen las ik ergens. Dus 16 wk is helemaal niet gek. Mijn zus adviseerde idd om zoogcompressen te gebruiken en bepantenzalf op de tepels. Zo blijven ze niet plakken aan die compressen en gaan ze niet zeer doen van het vocht en plakkerige spul. Nou ze doen nog niet zeer dus dat scheelt, maar als ik me snachts op mijn zij draai voel ik het er gewoon uit stromen. En snachts met een BH slapen wil écht niet! Dus nu maar iedere nacht een schoon t-shirt aan. Iemand hier ideetjes voor?
ik slaap dus wel met bh om zonder beugels, merk je niks van en geen geplak meer in bed. Die natusan compressen zijn ook niet dik, dus dat scheelt ook en voor 3 euro koop ik graag zo'n pak voor 2 weken.
Ik heb nog geen last gehad van lekkende borsten... krijg je dat altijd al voor de geboorte dan..? :-k