Beste mensen, Ik ben 1 maand geleden bevallen. Ben geknipt en gehecht. Had in begin heel veel pijn bij plassen, zitten, poepen.. Nu gaat het wel beter, maar laatst toen ik aan het douchen was en beneden inspecteerde zag ik uit mijn vagina iets roods... Ik voelde eraan en het voelde als vlees. Ik belde de ha post ze zei dat het misschien baarmoederhals was..? Daar schrok ik wel van. Ben naar de ha geweest ze heeft gekeken en zei dat het slijm was..? Dat het weleens voorkomt als iemand ingeknipt is... Ik vroeg hoelang het duurt voor het weg is, zei ze dat het wel ff kan duuren.. Als het na 2 maanden niet over is dat het operatief verwijderd kan worden... Heeft iemand hier ervaring mee???
Dat het slijm is lijkt mij sterk. Dat zou je kunnen weghalen onder de douche bijvoorbeeld. Een stukje wildvlees is een betere optie. Dit kan vanzelf weggaan, maar het kan ook nodig zijn dat een arts dit moet aanstippen of wegsnijden. Dit gebeurd dan in overleg met jou en wegsnijden gaat onder verdoving. De reden dat je arts nog even wacht is dat hij ws wil dat alles tot rust is gekomen (littekenweefsel ed) En misschien trekt het vanzelf weg. Zo lang jij er geen last van hebt kun je best die 2 maand overbruggen.
ik denk ook eerder een stukje wild vlees. Gewoon niet te veel aan zitten en laten rusten, vaak trekt dit nog bij. Zo niet kan je alsnog langs de dokter als je er last van hebt. Als je er geen last van hebt hoef je er niets aan te laten doen. Of je moet het puur voor het cosmetische aspect willen doen.
Ik heb dit ook gehad na mijn knip. Alleen bleef het stukje vlees hier pijn doen. Ongeveer 3mnd na de bevalling heb ik het laten aanstippen.
Ik heb ook dat er iets "voorzit" (had totaalruptuur). Ziet er uit als een rood/zacht vleeskleurig balletje..Kan het ook opzij duwen. Wat het is geen idee..moet as week op co bij de gyn ga het dan wel vragen want vind het vreemd.. Dus ik kan je niet helpen maar dat er een boel verranderd down under na een bevalling is een feit
zou niet zomaar van uit gaan dat het wild vlees is hoor. Het kan ook een verzakking zijn van je baarmoeder of van je blaas. Maar laten we uitgaan van het minst erge! Even afwachten zou ik doen en als het over een paar weken nog niet minder is of weg zou ik toch weer langs je HA gaan hoor! Succes.
HA had al naar gekeken, ze zei dat het geen verzwakking was. Maar e had het over slijm/slijmvlies dat naar beneden is gezakt. Ze zei dat het wel weg zou kunnen gaan, maar dat het paar maanden in beslag kan nemen. Als het pijn zou doen kon ik naar gyn verwezen worden en kon het weggehaald worden.. Maar ik vind het heeel vervelend dat he zo lang kan duuren
Hier ook een knip/vacuumbevalling gehad. En ik heb ook een stukje wildvlees door het te strak hechten gekregen. Dit is nu nog niet weg en ook erg gevoelig. Maar ik heb ook een lichte verzakking en dat voelt alsof er een bal tussen mijn benen zit..
hier ook zo een balletje toen (nu niet meer ) heb er noit naar laten kijken maar is vanzelf weggetrokken. Had een gewone bevalling met een paar scheurtjes.
Ik heb co bij de gyn gehad, en bij mij is het gezakt vaginawand/slijmvlies. Dit kan zo blijven maar ook nog wegtrekken. Bekkenbodemoefeningen kunnen helpen.. Het kan in ieder geval geen kwaad gaf de gyn aan..