Pff, baal even. Tijdens de zwangerschap had ik er alleen in het begin even last van en dat was tijdens de zomer dus door de warmte. Op het einde heb ik nooit dikke voeten gehad en na de bevalling ook niet maar nu bijna drie weken na de zwangerschap heb ik olifantenpoten! Vooral mijn enkels zijn gezwolle en mijn linkerbeen heeft het erger dan mijn rechter. Hoe kan dit nou? Heeft dit nog met het ontzwangeren te maken? Heb normaal dus nooit last van vochtophouden. Ik erger me gek. Het is ook helemaal niet warm dus waarom schieten mijn voeten nu vol water? Iemand een idee? Kan ik het op ontzwangeren houden?? Of toch iets anders?
Lijkt me ontzwangeren inderdaad, ik hield vocht vast tot 3 a 4 weken na de bevalling. Als je twijfelt gewoon even aan de verloskundige vragen, vinden ze geen probleem hoor.
Bedankt meid! Zo meteen komt de vroedvrouw even langs en ik zal het haar ook even vragen. Ik hou niet zo van olifantenpootjes (bij mezelf dan)
Hier ook hele dikke voeten. 's Avonds zo erg dat het zelfs pijn doet als ik mijn tenen buig en/of loop
Annie, dat is minder meid. Hopelijk is het snel beter!! Hier gaat het op en af. Gek toch he omdat nu te krijgen. Ik steek het maar op ontzwangeren geen idee wat het anders kan zijn. Vanmorgen waren ze weer helemaal dun. Hopelijk blijft het nu ook zo. Ik zag het ook op de weegschaal. Woog plots 2kg meer en 2 dagen later 2kg minder.