Vaak zeurende buikpijn

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door littleme1980, 28 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. littleme1980

littleme1980 Actief lid

29 okt 2009
    162
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi,

Ik ben nu 7 weken zwanger en heb erg vaak zo'n zeurende pijn in mijn buik die doortrekt naar mijn baarmoedermond. Ik ben erg bang voor een miskraam dus ik vraag me af of deze pijn normaal is. Soms neem ik zelfs een paracetamol om even pijnvrij te zijn. 's nachts wordt ik er gelukkig niet wakker van en het lijkt dan ook dat ik in de ochtend wakker wordt zonder pijn. Kan het zo zijn dat je na een keizersnede meer last hebt van dit soort pijn?

Alvast bedankt oor je reactie

Groetjes Littleme

2. Evelien

Evelien Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.874
    0
    0
    Hoi,

dit zijn krampen die echt bij de zwangerschap kunnen horen zonder dat het iets betekend. Zolang je geen bloedverlies hebt en de krampen niet continue zijn, hoef je je niet echt zorgen te maken. Twee paracetamol werkt beter en mag je gerust gebruiken hiertegen.

Groeten Evelien

3. littleme1980

littleme1980 Actief lid

29 okt 2009
    162
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bedankt voor je reactie. Ik heb geen bloedverlies. Maar vandaag lijkt de pijn wel aan te houden en ik heb het dus al een paar uur continue. Paracetamol en een warme kruik helpen helaas niet. Vanaf wanneer moet ik me zorgen gaan maken? Kan dit dan wel wijzen op een miskraam?

Deel Deze Pagina