Gisteren heel haar oortje onder het bloed. Mag tot 4 dagen duren. Dus morgen moet het weg zijn anders moet ik ziekenhuis bellen. Ze zit nog wel,aan haarboortjes maar het zal ook niet in 1x weg zijn die pijn lijkt me. Ja narcose is echt niet fijn. Had het bij haar wel vaker gezien dus ik wist wat me te wachten stond. Gelukkig was ze nu erg vlug weer bij me. Was bij haar eerste narcose wel anders. Nan1984: idd wat x11 zegt wel zelf er ff achteraan gaan. Mijn dochter had het 3x dat een dokter het had gezien. Tussendoor ook vaker gehad maar toen niet naar huisarts geweest. Protocol is 4x per jaar eigenlijk. Op je strepen staan want niet iedere dokter is even bhulpzaam. Ik moest ook veel praten erom en uiteindelijk zijn we 3mweken verder en heeft ze buisjes terwijl me huisarts tegen me zei dat ze die voorlopig niet zou krijgen.
Dat bloed is wel teken dat de buisjes echt nodig waren... goed dus dat ze zitten Hier ook 1 keer gehad na plaatsing buisjes, dat er een hoop prut en bloed uitkwam. Was na 2 dagen over. Bij jullie hopelijk ook
Ja idd was ook echt nodig zei de kno arts zelf. Gelukkig. Ik hoop dat het vandaag over gaat anders moet ik bellen. Mag maar 4 dagen duren.