wanneer buiten in bad

Discussion in 'Baby en dreumes' started by jantina, May 4, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. tweeling

tweeling Fanatiek lid

Sep 9, 2006
    3,579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    idd hier gaat ze ook nog niet blood hoor brrr

maar uh wat voor broekje geef je ze aan? zon zwempamper?

2. mandy1

mandy1 VIP lid

Jan 31, 2007
    6,881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    ik vond het vandaag wel te koud voor het zwembadje, de zon wou niet echt schijnen hier.

3. Niet meer actief

ja maar de buitenzwembaden zijn ook al open dus hier kon het prima... ik vond het zelfs bloedje heet bij het zwembad dus zijn al gauw naar binnen gegaan.. ook het water was steenkoud... en binnen is het sowieso lekker...

wji kunnen helaas niet gauw een badje buiten zetten want wij hebben geen zon op onze oprit dus is het al gauw te koud!

4. niva

niva Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    2,300
    0
    0
    lvg begeleidster kinderen/jongeren
    Ik heb de temperatuur es in de gaten gehouden op onze thermometer..overdag was het hier in de zon 24 graden ..maar dan meet ie dus géén wind.
    om 19:00 u toen de zon helemaal achter de huizen was, was het 13 graden... Een verschil van 11 graden als de zon er dus even niet meer fel bij is. Wat volgens mij betekend dat alleen de stralen warm zijn, maar de lucht/wind toch echt nog koud is..Of bereken ik het dan helemala verkeerd|?

5. popje

popje VIP lid

Jul 20, 2006
    7,339
    269
    83
    NH
    Hoe zit het dan met die buiten zwembaden?
    Kan je daar dan ook niet heen is dat ook nog te koud?

6. Aszz

Aszz Niet meer actief

Nathan is vanmiddag in badje buiten geweest! Zo'n babyzwembadje, ik zat erachter en hij heeft er wel een half uur ingezeten. Super vond hij het! Het water was lekker opgewarmd en we speeltjes erbij. En goed ingesmeerd natuurlijk! Gelukkig heeft Nathan wel een tintje.

7. Aszz

Aszz Niet meer actief

En dat het te koud is vind ik wel meevallen hoor! Hier achter in de tuin (schaduw) was het 28 graden. Warm genoeg.

8. Lindy

Lindy VIP lid

Jan 16, 2007
    5,390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Meiden hoe denken jullie er over om demy in bad te doen buiten?

ze is nu 4mnd en heeft het met dit weer echt ontzettend warm blijf maar huilen zelfs als ze in haar romper ligt. het zou dus erg lekker zijn als ze even af kan koelen in het bad :)

doen?

of niet doen?>?>

9. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

Jul 8, 2006
    2,797
    28
    48
    noord holland
    Tijn is ook heerlijk in een bak met water gaan zitten vanmiddag!
    Heb geen badje, dus hoppa in een plastic opberg bak! En een lol dat hij had! Hij heeft er een half uurtje in gezeten, in de schaduw, maar mooi dat het 27 graden was in de tuin! En geen wind te bekennen! Zat zelf ook te zweten in me bikini!
    heerlijk!

kus miek

10. jantina

jantina Fanatiek lid

Aug 13, 2006
    1,551
    0
    0
    Ik heb het zo jong nooit gedaan!
    gewoon lekker in hun rompertje in een camping bedje is goed toch

Britt heeft gisteren ook voor het eerst in haar babybad gezeten, ze vond het super, kroop er uit maar dan was ze in no time weer terug hetw ater in! Uiteraard goed in gesmeerd maar 45min was lang zat;)
    Daarna is ze lekker gaan slapen....Vanmiddag gaat ze lekker weer hoor het is hier 27gr en de wind voelt warm.

11. mandy1

mandy1 VIP lid

Jan 31, 2007
    6,881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    zou het niet doen lijkt mij nog wat te jong.

12. tweeling

tweeling Fanatiek lid

Sep 9, 2006
    3,579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    als het wind stil is....zou ik ze in haar romper laten, lekker goed insmeren en een beetje nat spetteren met bijvoorbeeld een sproeifles ofzo? of met je vingers!

veel plezier! ennuh misschien wat koud water laten drinken!

13. Oek oek

Oek oek Fanatiek lid

Aug 16, 2006
    1,461
    0
    0
    Groningen
    :D waar zijn die te koop?

Share This Page