Wijzelf doen alleen aan sinterklaas, mijn schoonmoeder doet aan beide... Ze kan het gewoon niet laten om voor iedereen een kleinigheidje onder de boom te leggen...
hier krijgt ze kadotjes met sinterklaas van ons en van 2 tantes en oma/opa. met kerst van andere oma en opa, 3 tantes en van ons misschien wat kleins maar denk niks. verder gaat ze 3x op bezoek bij de sint en krijgt pff waar moet uik het toch allemaal laten he haha
Alleen met sinterklaas... Cadeaus met kerst vind ik persoonlijk zo'n onzin... Maar goed wij vieren dan kerst ook met een andere inslag dan veel anderen! Wij vieren de geboorte van Jezus... Das al een cadeau op zich
Wij doen altijd alleen met kerst...maar nu de kleine er straks is word het waarschijnlijk allebei. Vooral schoonouders pakken altijd groots uit met de kerst...ben benieuwd hoe ze hun eerste kleindochter gaan verwennen hahahaha Nee vind het geweldig leuk om cadeaus te geven en te krijgen. Sinterklaas vind ik helemaal geweldig met kids....echt ze gaan zo uit hun dak altijd... Kerst heb ik helemaal niks mee....mogen ze van mij afschaffen maar de cadeautjes zijn wel leuk
Alleen Sinterklaas. Helemaal geweldig, pakjesmiddag/avond met de kinderen. In een ogenblik is alles uitgepakt/opengescheurd! En die glunderende gezichtjes, ik heb er nu al weer zin in!
nu doen we er nog niet aan maar als onze kleine er zo is dan gaan we zeker sinterklaas vieren.... dat zijn we beiden van huis uit gewend... met kerst deden wij thuis nooit aan kado's maar mijn man wel dus das nog ff om over na te denken maar we hebben nog een jaar tot de volgende kerst
Sinterklaas hebben we nooit gevierd maar nu we in onze familie 2 kleine kindjes hebben komt daar wel verandering in! Dit jaar zijn ze nog te klein (8 maanden en 2 maanden oud) maar iedereen komt hier 6 dec op de koffie om 'symbolisch' sinterklaas te vieren. Meer omdat we het zelf gezellig vinden . Ik koop voor iedereen een minicadeautje (chocoladeletter ofzo) en voor de kindjes koop ik wel een klein cadeautje. Kerst doen we zoals ieder jaar gezellig bij mijn ouders en dan trekken we lootjes zodat je in principe maar één cadeau hoeft te kopen. En voor de kinderen... ja, daarvoor gelden geen regels wat betreft de cadeaus dus mijn neefje krijgt een blokkendoos (heb ik al in de aanbieding gekocht bij de V&D ) en voor mijn eigen scheetje koop ik denk ik iets van Woezel & Pip.