Wanneer cb digital met week indicator

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door kellyk, 2 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kellyk

kellyk Niet meer actief

Heb nu 4 positesten van kruitvat, die van vandaag is een tikje lichter dan gisteren....pffff gek wordt je ervan.

Nu vandaag bruin slijm o nee toch miskraam dan?

Dus vk gebeld die zei afwachten en ff doortesten.

Maar aangezien ik echt gek wordt van die streepjes testen heb ik cb met indicator gekocht en de test met het kruisje.

Wanneer zou ik dan kunnen testen? En met welke?

Ik ben nu 3 dagen overtijd.
    Ps is dat bruin slijm dan normaal?

2. Lisa1987

Lisa1987 Fanatiek lid

11 sep 2013
    1.845
    183
    63
    Vrouw
    de cb digital test, test op net zoveel hcg als de kruidvat testen dus zou al kunnen. van de andere weet ik het niet.

of bruinverlies normaal is weet ik niet. Ik ben nu ongeveer een week overtijd en herken het niet :( sorry. Misschien is het gewoon oud bloed van de vorige menstruatie?

3. Smnee

Smnee Niet meer actief

Clear blue heeft ietsje meer nodig dan de kv2v5. Ik had op woensdag 'niet zwanger' en zaterdag 1-2. Mijn rijtje staat in het album testen, misschien kun je jouwe ermee vergelijken? Bruinverlies is oud bloed, geen zorgen maken.

4. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    Ik heb op 13 dpo met + test en digital positief getest

5. kellyk

kellyk Niet meer actief

O oke dan wacht ik tot overmorgen.

Poe ben me echt rot geschrokken hoor. Het was een dikke slijm sliert en dan lichtbruin zeg maar.

Ben net op de bank gaan liggen ben zo moe en heb echt veel rugpijn met ongi krampjes.

6. vuurvlinder

vuurvlinder Actief lid

7 feb 2014
    362
    19
    18
    Hoi Kellyk, is het bruinverlies gestopt?

ik had ook heel licht bruinverlies, wel anders dan jij. Met ongeveer 8 weken. Ik schok natuurlijk ook en had die dag toevallig eerste afspraak bij verloskundige, die zich geen zorgen maakte. De dag erna had ik het nog heel licht en daarna helemaal gestopt.

Heb je de test ook al gedaan? groetjes

7. kellyk

kellyk Niet meer actief

Lief dat je het vraagt, nou ik had een dikke slijmdraad en die was lichtbruin gekleurd met een / rood erin schrok me dood.

Heb inmiddels wel de cb gedaan en die zegt 1-2 en de kv die is knal dus wel fijn nu. Ik stop ook met testen de 23e heb ik een echo en vanuit daar zien we verder

8. vuurvlinder

vuurvlinder Actief lid

7 feb 2014
    362
    19
    18
    Fijn van je testen! Goedzo, probeer het inderdaad maar een beetje los te laten. hoe spannend het ook is je hebt er toch geen invloed op... Spannend je echo, hoop op al een mooi kloppend hartje voor je. dat gaf mij wel wat zekerheid :) ;) Ook wel fijn dat je al mag, ik kon "pas" met 10 weken :)

groetjes

Deel Deze Pagina