Hallo dames! Echt te bizar voor woorden! Ik ben nu 20 weken zwanger en weet dat de afscheiding uit de vagina steeds wateriger wordt. Vanavond zat ik op de bank en voelde ineens een plensje 'water' uit mijn vagina komen. Verder niet over nagedacht maar toen ik mijn joggingbroek uittrok zaten er rozige vlekken in!! Precies zoals chloorvlekken eruit zien! Met Vanish geschrobbt maar het gaat er niet uit. Het is echt uitgebeten in de stof. Heeft iemand dit toevallig ook meegemaakt? Ik vind het zo raar en kan er op internet ook niets over vinden. Liefs Bianca
Dat heb ik ook weleens gehad, echt een raar gezicht die vlekken. Bij mij was het echter toen ik nog niet zwanger was.. Ik dacht dat het extreem zuur was of zoiets, maar het blijft toch gek. Edit: ben even in het Engels gaan zoeken, schijnbaar is het heel normaal en komt het doordat bepaalde Lactobacillus bacteriën in je vagina peroxide produceren om de boel schoon te houden, om andere bacteriën en infecties te bestrijden. Bijzonder orgaan is het toch
Ik herken dat wel, maar niet zozeer in de zwangerschap. Ik draag vaak donker ondergoed en merk dat ik daar ook van die chloorvlekken in heb zitten. Wit rood achtig van kleur. In het begin legde ik de onderbroek meteen in een sopje te weken maar dat hielp niet, dus doe ik dat ook niet meer. Blijkbaar zitten er zoveel bacteriën in de afscheiding dat het de kleur aanvreet. Maar ik heb dit dus ook altijd al.
Dit dus. Ik herken het ook vanuit zwart / donker ondergoed maar altijd al niet tijdens zwangerschap. Eigenlijk nooit over nagedacht maar nu je het zegt..,..
Wat grappig, had het op een gegeven moment regelmatig, toen ben ik inlegkruisjes gaan gebruiken, want ik vond het zonde van mijn ondergoed Was trouwens ook niet tijdens zwangerschap. Leuk om nu te lezen waar het door komt.
Wat grappig, ik heb dit ook in sommige van mijn zwarte onderbroeken. Al van voor de zwangerschap. Nooit begrepen hoe en wat en ook nooit uitgezocht, maar blijkbaar heel normaal