Hi iedereen Ik heb een ovulatietest gedaan en ik heb ook nog andere methodes gebruikt om te weten wanneer mijn ovulatie was. Wat bleek dat die 2 dagen na het einde van mijn menstruatie was. Mijn menstruatie was ook veel korter dan normaal. Hij duurde maar 2 a 3 dagen, op de 3de dag was het meer spotting. Maar nu bijna een week later voel ik me wel moe en heb wat last van mijn borsten. Ook lichte krampen in mijn onderbuik. En licht misselijk. Maar ik wacht af. Na een ms hoop ik toch dat het na rond 3 gelukt is. Maar ik weet dat sommige mensen langer moeten afwachten en aan die mensen wens ik ook succes. Ik zit al met ronde 3 te zagen Maar er zijn mensen die veel langer moeten wachten. Dus veel succes en ik hoop dat het lukt voor die mensen. Groetjes zinger
Dus je ovulatietest was op cd 5 al positief? Ik zou er dan vanuit gaan dat hij wellicht vals positief geweest was zo vroeg in je cyclus. Op welke cyclusdag zit je nu? Hoelang is je cyclus de afgelopen 6 (hormoonloze)maanden geweest? Op welke cd heb je normaal je lh piek?
Het lijkt me niet dat er veel signalem zijn die op dag 5 van je cyclus kunnen bevestigen dat je ei geweest is. Zo snel heb je met temp iig geen patroon. Lijkt me eerder dat je al zwanger was toen en de bloeding die je voor ms aanzag innesteling was of je zit nu rond je ei en dat geeft klachten
Heb je ook al een zwangerschapstest gedaan? Bij mijn 3e kindje had ik een korte bloeding, die ik aanzag voor menstruatie. Dat bleek de innesteling te zijn geweest.
Ik heb toen wel al getest maar het was negatief. Wanneer had jij een positieve test in handen na de bloeding?
Ik heb meestal ofwel de week na mijn menstruatie ofwel net voor de week. Maar ik denk dat het de laatste keren net na mijn menstruatie plaats vond, maar weet het niet zeker. Ik was voor ik de pil pakte zeer onregelmatig. Misschien komt dat wel terug. Omdat ik weer op ritme ben. Maar tijdens ovulatie doet het niet zo een pijn als ee pijn die ik nu voelt. Ik voel het tot onder mijn armen nu. Maar ik doe morgen of maandag een zwangerschapstest of dinsdag het zal te zien zijn wanneer ik hem kan halen.
Ik snap niet goed wat je precies allemaal zegt. Ik zou idd even test doen om een zwangerschap uit te sluiten, maar ik vermoed dat je nu rond je eisprong zit gezien je klachten.