Ik ben nog vroeg, maar ben toch even benieuwd of dit goede streepjes zijn voor 10 en 11 dpo? Heb bij mijn vorige zwangerschappen nooit streepjes gehad voor 12 dpo, dus dit is een complete verrassing voor mij. Het zou een enorm cadeautje zijn als dit lukt. We zitten al 1,5 jaar bijna in een traject, met de nodige tegenvallers en teleurstellingen… en dit is spontaan in een rustmaand tussen het traject door… Heb best wel hoop, ben al bijna een week met vlagen weeïg misselijk en duizelig. Dat wordt met de dagen steeds wat meer. Had ik bij m’n miskraam niet, en bij m’n dochter wel maar later pas vanaf een week of 5. Duimen jullie heel hard voor mij mee?
Dankjewel dames! Ik ga ongeduldig afwachten en hopen dat het komende dagen donkerdere strepen worden…
Zeker mooi! Hier mijn rijtje van deze zwangerschap, 10 en 11 zijn te vergelijken vind ik met die van jou! Bekijk bijlage 706311
Dankjewel lieve dames, jullie bevestiging doet me goed. Ben ergens afwachtend maar ook als de dood dat t weer mis gaat of verkeerd zit… slopend dit