Ongerust... Kijken jullie even mee?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Lolieken, 28 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lolieken

Lolieken Fanatiek lid

1 jul 2008
    1.107
    1
    36
    Mijn verhaal in het kort. Dinsdag positief getest en enkele uurtjes later donker bloed verlies met serieuze menstruatiekrampen (lag niet dubbel ofzo)... Het stopte een kwartiertje later ofzo. En het was enkel bij het vegen. Ik dacht toch dat het mis was. Gek genoeg, test was toen licht, begonnen ze gewoon elke dag donkerder te kleuren. Gisteren leek ik wel een boost gehad te hebben.

Nu in de namiddag deed ik een testje met het kruidvat. Maar nu lijkt die helemaal niet donkerder. Verwacht ik teveel en te snel?

Lijken deze testen normaal met 1 dag overtijd??

Sorry dames ik heb gewoon een beetje geruststelling nodig.

De bovenste is van gisteren, de onderste van vandaag. Vandaag dus niet of niet veel donkerder geworden. Kan dit? Lichter is ie toch niet he?

Bekijk bijlage 74781

2. Lolieken

Lolieken Fanatiek lid

1 jul 2008
    1.107
    1
    36
    Dit is de plus test van vandaag...

Bekijk bijlage 74782

Mijn vraag is vooral dus of deze testen normaal zijn met 1 dag overtijd... :) Sorry voor mijn getwijfel.

3. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Ik vind de onderste wel donkerder geworden hoor. En ik vind het een mooie test voor 1 dag overtijd. Die krampen en bloeding is misschien wel een innesteling geweest. Ik zou morgen of overmorgen met ochtendurine testen, let maar op dan is de test echt wel donkerder. ;)

4. mama van Marit

mama van Marit Niet meer actief

Je kunt niet puur en alleen op een test afgaan. Er zijn zoveel verschillende verhalen. Kan goed zijn kan slecht zijn. Ik zou nog even 2 dagen wachten met meer testen. Dat in het verschil met de vorige beter te zien. Al geeft dat verder ook geen garantie.
    Sorry en suc-6 de komende dagen.

5. jojo32

jojo32 Fanatiek lid

26 nov 2008
    1.871
    8
    38
    nu huisvrouw
    grunn
    ik vind de onderste test van de vandaag echt donkerder geworden hoor ik zou me niet zo druk maken en niet meer testen je maakt jezelf gek ermee als een lijntje wat minder fel is betekend dit echt niet een miskraam ga lekker genieten nu je bent echt zwanger gefeliciteerd

6. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    onderste is donkerder jij bent lekker zwanger, dus geniet, gooi die testen aan de kant en denk aan een toekomst met veel kwaaltjes en een dikke buik.

7. Lolieken

Lolieken Fanatiek lid

1 jul 2008
    1.107
    1
    36
    Natuurlijk kan het alle kanten op dat begrijp ik héél goed...

8. Annemie

Annemie Fanatiek lid

2 apr 2010
    1.067
    0
    0
    Zuid Holland
    het hormoon schijnt om de 2 dagen te veranderen dus misschien is dit een reden dat je zelf weinig verschil ziet. Al moet ik zeggen dat ik het wel eens ben met Wen1975 dat de onderste iets duidelijker is maar wat de mama van Marit zegt is waar, garantie heb je in deze situatie nooit.

Succes en veel sterkte!!

9. mama van Marit

mama van Marit Niet meer actief

Zoals het nu eruit ziet heb je hcg en ben je dus zwanger. Of het allemaal ok is zal toch een echo moeten uitwijzen. Je loopt jezelf helemaal gek te maken met testen (zou ik ook doen hoor) maar eigenlijk krijg je zo geen definitief antwoord.

10. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    nou meis, die test v kruitvat is echt overduidelijk gewoon.

11. Lolieken

Lolieken Fanatiek lid

1 jul 2008
    1.107
    1
    36
    Dat de testen geen garantie zijn weet ik dus overduidelijk. Maar ik vroeg me vooral af of het een normale test is met een dag overtijd. Ik veronderstel dat er hier nog wel dames zijn die hun test nog kennen van toen. :)

Een echo zal het idd moeten uitwijzen maar daar moet ik nog wel even op wachten.

12. Tese

Tese Niet meer actief

Meid je bent echt wel zwanger hoor! De onderste test is echt wel donkerder. Als dat bloed met krampen foute boel was, waren deze testen niet donkerder geworden hoor! Ik denk dat je een innestelling had. Het zijn mooie testen hoor!!!

13. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    De onderste is echt duidelijker dan de bovenste. Er zit nog steeds een stijgende lijn in. In mijn album staat wel een kruidvattest (die met het plusje) van mij met 2 dagen overtijd. Verschilt niet veel met die van jou!

14. Tese

Tese Niet meer actief

En ja dat zijn normale testen voor 1 dag overtijd.

15. selma

selma Bekend lid

21 nov 2006
    601
    0
    0
    Babyfluisteraar en spiritueel coach
    lieve meis,

je bent hartstikke zwanger en je testen worden mooi donkerder!

Liefs Selma

16. Lolieken

Lolieken Fanatiek lid

1 jul 2008
    1.107
    1
    36
    Pff, wat heb ik toch... Ik zit hier gewoon te huilen en ik ben echt geen flauwe! Ik ben dolgelukkig, ik zweer het maar zo bang, zo, zo, zo bang... Ik weet wat komt dat komt toch. Maar ik wil dit kleintje zo graag.

Sorry voor mijn emotioneel gedoe meiden. Ik weet niet wat ik heb. Loop al heel de dag huiliger en toch ben ik gelukkig. Snappen wie snappen kan.

17. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Meid, gezien je voorgeschiedenis is dat meer dan logisch. Ik zat ook niet op een roze wolk toen ik ontdekte dat ik weer zwanger was. Tuurlijk was ik blij, maar vooral de angst dat het mis zou gaan overheerste. Mijn vriend zegt dat ik hoofdsponsor van het Kruidvat ben geweest deze weken. :D Ik kon pas ontspannen na mijn goede echo met kloppend hartje. Ik hoop dat je die ook snel mag krijgen en dat ook jij dan kan gaan genieten!

Dikke knuffel!

18. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Lolieken lieverd ik vind de onderste ook duidelijk als de bovenste hoor!!
    DIkke knuffel
    xxx

19. Tese

Tese Niet meer actief

Kijk dat is ook een goed teken, dat zijn je hormonen! ;)

20. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Daar moest ik dus ook gelijk aan denken :)

Deel Deze Pagina