Jullie mening graag (action test)

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door scheetjuh, 31 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. scheetjuh

scheetjuh Actief lid

12 apr 2009
    430
    1
    16
    Volgens mijn berekening zit ik op 10DPO kan misschien wat afwijken daarvan.. maar ik voel vanalles paar dagen liche buikpijntjes steekjes het voelt ongeveer aan als menstruatie pijn ..zere borsten .. lage rugpijn ..en gister bij het afvegen een sliertje roos gehad verder niks..
    ik moest gister even bij de action zijn en liep stom toevallig langs de zwangerschapstesten :p
    Eenmaal thuis besloten om het deze ochtend te testen..
    Maar zo ongeduldig als ik ben gisteravond maar gedaan.. en tot mijn verbazing kwam er direct een heeel licht tuur streepje..
    Gelukkig zag ik die niet alleen ook mijn. Partner zag hem!
    Allebei verbaasd!
    Nog eens gekeken en ja hoor wij zagen echt een tuur streepje!
    Even later wilde ik de test gaan wegleggen en keek er nog even op en weg was het tuurstreepje?? Zijn wij nou gek aan het worden?
    Of heb ik nog TE weinig hcg dat de test het niet goed pakt?
    Of is het eeen valse test? Iemand dit ooit gehad?
    Ik probeer er een foto bij te zette van het moment dat er nog een streepje te zien was .. misschien zien jullie hem ook...

Bijgevoegde bestanden:

Milena1994 vindt dit leuk.
  2. Monic

Monic Bekend lid

27 mrt 2012
    751
    2
    18
    Ja die is positief!!! Welke kleur heeft t ? Roze??😍

3. Jla80

Jla80 Bekend lid

28 feb 2014
    780
    1
    16
    Ik zie het ja. Wel gek dat streep daarna verdween. Heb je daarvan ook een foto?

Ik heb nooit voor nod licht positief getest met actiontesten. Wel met 2v5 van kruidvat.

4. scheetjuh

scheetjuh Actief lid

12 apr 2009
    430
    1
    16
    Dit is de zelfde test en weg is het tuur streepje snap er niks van:(

Bijgevoegde bestanden:

5. Monic

Monic Bekend lid

27 mrt 2012
    751
    2
    18
    Huh.. niet goed gelezen.. raar dat die streep weg is!! Ik denk dat we naar dezelfde streepjes kijken. In t topic vage zwangerschaps & ovu testjes heb ik ook een testje geupload. Nou moet ik wel zeggen dat ik niet zo een duidelijk streepje had in t begin.

Bij mijn dochtertje had ik wel duidelijk posi getest op 14 dpo met de actiontestjes

6. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.934
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Even een vraagje.
    Je tempt toch? Mag ik dan je temp kaart eens zien?? Want volgens eerdere bericht op 27-12 had je toch nog geen ei gevonden?

Overigens denk ik dat de test negatief is en het eerdere streepje gewoon vloeistof was wat er langzaam doorheen liep. En dus op het verkeerde moment de foto gemaakt.

Een positieve test (zeker zo duidelijk als op foto 1) verdwijnt echt niet na een half uur/uur :)

7. scheetjuh

scheetjuh Actief lid

12 apr 2009
    430
    1
    16
    Ik wil mijn volgende cyclus gaan tempen en dan goed
    Afgelopen cyclus ook getempt maar klopt niks van is een rommeltje
    En niet altijd netjes op zelfde tijdstip nu weet ik er meer over dus wil mits ik niet zwanger ben mijn temp goed gaan bijhouden laatste 2 dagen niet meer bijgehouden

8. scheetjuh

scheetjuh Actief lid

12 apr 2009
    430
    1
    16
    De eerste foto is trouwens na een minuut gemaakt misschien teveel urine er in ?

9. manaolana

manaolana Niet meer actief

Zou je je kaartje toch willen plaatsen? Ik ben toch wel benieuwd namelijk ;) gister zei je ook nog dat je temperatuur mooi hoog was.

En helaas denk ik net als RoGi dat de eerste foto een nog niet goed doorgelopen test is. Zeker als hij al na 1 min is gemaakt.

10. scheetjuh

scheetjuh Actief lid

12 apr 2009
    430
    1
    16
    Dan gister nog temp gekeken maar niet in de ochtend dan ik zeg al dat tempen is een zooitje daar kun je niks uit op maken
    Dat heb ik deze keer gedaan maar wist de helft van de tijd niet waar ik mee bezig was
    Ik zal over paar daagjes nog eens testen laat het weten

11. manaolana

Oké. Heb je wel ovulatietesten gedaan? Of is de 10DPO alleen gebaseerd op je "eipijn"? Either way hoop ik natuurlijk dat je snel een positieve test in handen hebt!

12. Bloem2310

Bloem2310 Fanatiek lid

6 aug 2016
    2.769
    2.185
    113
    Met die testen is het toch vaak zo dat de uitslag na een tijdje weer verdwijnt?
    Met de clearblue testen is dat iig wel zo...

Maar spannend joh!

13. scheetjuh

scheetjuh Actief lid

12 apr 2009
    430
    1
    16
    Idd ook eipijn gehad die voel ik altijd goed dan loop ik ooit krom van de pijn.. en beetje gekeken na mijn andere cyclussen en komen steeds rond de 28 a 30 dagen

14. scheetjuh

scheetjuh Actief lid

12 apr 2009
    430
    1
    16
    Is dat zo ja? Heb ik nog nooit van gehoord..
    Ben benieuwd ..
    Durf gewoon nog niet opnieuw te testen :)

15. bozoe

bozoe VIP lid

9 jul 2014
    5.479
    5.839
    113
    Nee een positieve test blijft een positieve test, het is niet zo dat het streepje ineens weg is:)

16. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Nee hoor. Bij streepjestesten blijft het teststreepje altijd staan! Bij de Clearblue Digitale test verdwijnt de tekst inderdaad na een tijdje, omdat de batterij op is. Maar streepjes testen hebben geen batterijen.

Sterker nog, testen kunnen na afleestijd zelfs een indroogstreepje geven. Daarom staat in de bijsluiter ook altijd dat je de test binnen een bepaalde tijd af moet lezen.

De zwangerschapstesten van Finley (Kruidvat) die ik heb bewaard, geven nog steeds een tweede streepje en duidelijk ook. En hij is inmiddels al 3,5 jaar oud.

17. manaolana

Dat geldt voor de digitale testen. Het batterijtje is dan simpelweg op en dat duurt 3 dgn ofzo ;). Bij de kleurstoftesten verdwijnen de streepjes niet.

18. scheetjuh

scheetjuh Actief lid

12 apr 2009
    430
    1
    16
    Lijkt mij idd ook dat een streep een streep is en niet weg zou moeten/kunnen gaan

19. exciting

exciting Fanatiek lid

10 dec 2013
    3.172
    983
    113
    Vrouw
    Friesland
    Hij lijkt echt positief he, wat gek zeg!
    Heb je niet nog een test? Zou gewoon nu nog een keer testen, kijken wat die gaat doen

20. Pollewop86

Pollewop86 Actief lid

18 nov 2016
    184
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind je eerste foto niet goed te beoordelen, vrij donker.
    Ik had 10dpo ook een licht streepje op de action test, maar die ontstond na een paar minuten
    Streepjes gaan inderdaad niet meer weg, dus deze moet je sowieso negatief beschouwen
    Als je weer test hoop ik voor je dat je wel een positieve test hebt

Deel Deze Pagina