Wie heeft er pas na een week positief getest ?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door -, 17 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Hai,

Ik ben nu 7 dagen overtijd en ik heb met 5 dagen overtijd een test gedaan en die was negatief.
    Maar vooralsnog zijn er geen duivels en ik heb ook totaal geen ongieverschijnselen.
    Dus vandaar mijn vraag, zijn er meer meiden die pas na een week of langer positief testte?
    Ik kan me het namelijk niet voorstellen :(

Liefs Nies

2. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    hoi,

bij mij was het pas na anderhalve week duidelijk dat ik zwanger was, helaas is deze zwangerschap geindigd in een miskraam, maar het kan dus zeker.
    als je niet ongesteld wordt zou ik nog een test doen en anders even naar de huisarts gaan.

succes ermee,
    beertje

3. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    mischien dit keer een lange cyclus??? (pas gestopt met de pil?)

kan zoveel dingen zijn in principe zou je al positief moeten kunnen testen, maar ja wie zal het zeggen mischien een ander soort test halen???

succes

4. Alida27

Alida27 Actief lid

11 mei 2006
    497
    0
    0
    Verzorgende
    Rhenen
    Ook ik zit vandaag in de 11 dag dat ik overtijd ben..
    10 April was mijn laatste menstruatie,en op heden heb ik ook steeds negatief getest..
    (wel heb ik op 24 april een tussenbloeding gehad..)A.s. maandag zou ik dan mijn NOD verwachten,als ik daarvan uitga..

In november '05had ik na 1,5 week een positieve test..

Groetjes,Alida

5. Niet meer actief

Bah vervelend he Alida, die onzekerheid.
    Ik heb zo iets van, laat die ongie nu maar komen dan kan ik door na de volgende ronde, zo is het ook niks.
    Mijn eerste dag van m'n laatste menstruatie was 16 april.

Ik zal voor je duimen meid!Misschien word het toch nog positief.

En beertje, het kan dus toch, wel erg vervelend dat het is uitgelopen op een miskraam.
    Zijn jullie nu weer "bezig" om zwanger te raken?

En Smoek, ja zou kunnen hoor, de afgelopen 4 maanden waren best regelmatig moet ik zeggen, dus dit komt toch een beetje onverwachts.
    We zullen het zien.

Liefs Nies

6. asjuh

asjuh Fanatiek lid

28 dec 2005
    3.028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    nah wie weet meid ...over een paar dagen dat je wel een pos. test in je handen houdt ....ik ga zeker voor je duimen , ...
    knuf asjuh

7. Niet meer actief

Dank je wel As...lief van je.
    Ik las net dat jouw miskraam nu helemaal heeft doorgezet he?
    Wel sneu maar nu kun je weer verder, ik duim ook zeker voor jouw!
    Hopelijk ben je weer lekker snel zwanger!

Liefs Nies

8. kriskras

kriskras Lid

12 apr 2006
    84
    0
    0
    ik duim nog steeds mee Nies! ;)

liefs,
    Kris

9. Niet meer actief

Je bent een schat, Kris ;)

10. IkenKleine

IkenKleine Bekend lid

23 mrt 2006
    975
    0
    16
    Tjee Nies, heb je nog steeds geen duidelijkheid... hoe was het met je 2 eerdere zwangerschappen? Teste je toen ook zo laat?

Anders even vragen of je bij de HA bloed kunt laten prikken, in je bloed kunnen ze het zeker zien.

Sterkte meid enne... hier draaien de duimen ook hoor (als ik niet aan het typen ben, hihi). Denk aan je!
    Kus

11. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Ik wilde wat afstand nemen maar wilde ook hier toch even net wat posten. Nu zag ik dit onderwerp en dus kan ik mijn vraag hier mooi bij aansluiten. Mijn nod was 11 april, maar ben nu precies een week over tijd en helemaal geen duivels. Wel zo nu en dan lichte krampjes maar heb ik al 1,5 week. Ik ben in Okt gestopt met de pil, 1x cyclus gehad van 34 dagen verder alles tussen de 28-30 dagen en nu dus al week over tijd (uitgegaan van cyclus van 30 dagen)

Alle testen negatief, gisteren voor het laatst getest. Hoelang nog wachten voor ik contact opneem met een huisarts en wat zou het kunnen zijn?

Ik wilde er minder mee bezig zijn maar nu ik niet ongesteld word is dat een beetje onmogelijk.

12. Niet meer actief

Thanx IkenKleine, lief van je ;)
    Tja ik ben zo dom geweest om dat bij mijn vorige zwangerschappen niet op te schrijven.
    Dus ik weet het gewoon niet meer.
    Ik weet nog wel dat ik van de eerste in het ziekenhuis een test kreeg, omdat ik clomid gebruikte, ik weet alleen niet meer hoelang ik toen overtijd was.
    En met de tweede heb ik thuis getest maar weet ook niet meer na hoelang :(
    Ik ga het voortaan maar opschrijven, dan kun je nog eens terug kijken.

Ik kijk het nog maar een weekje aan en dan ga ik wel ff naar de ha.

Liefs Nies

13. Niet meer actief

Je bedoeld waarschijnlijk dat je NOD 11 mei was?
    Tja, zelfde schuitje als ik dus.
    Jij hebt gister voor het laatst getest he...ik toen ik 5 dagen overtijd was.
    Ikzelf heb niet echt hoop meer, maar das mijn gevoel.
    Ik weet het niet meis, misschien toch nog ff na een paar dagen testen en als je dan niet posi test word het op naar de volgende ronde...net als ik dus ;)

Liefs Nies

14. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Ja bedoelde 11 mei....ik kan me er ook prima bij neerleggen als ik niet zwanger ben, maar wil dan gewoon graag door naar de volgende ronde en mogen die duivels wel komen....die onzekerheid vind ik het ergste...

15. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Heb net m,n zus gesproken en zij vind dat ik na het weekend ff contact moet opnemen bij de huisarts. Zij was ook ineens niet meer ongesteld geworden maar wel negatieve testen gehad. Toen ze na een tijd naar de huisarts ging voor een bloedtest bleek ze al 15 weken zwanger te zijn en zelfs toen was de test nog maar heel licht positief.
    Ik wacht het weekend dus even af en dan bel ik de huisarts even.

16. Niet meer actief

Oh wat spannend Rachel!
    Zo zie je maar dat alles mogelijk is he?
    Ik ga hard voor je duimen meis!
    Op een dikke vette positieve uitslag !

Liefs Nies

17. dorito

dorito Bekend lid

10 nov 2005
    868
    0
    0
    ik heb niet gehad dat ik ver overtijd was en nog negatief testte. wel dat ik opeens een cylcus had van 45 dagen, zie hieronder. heb je inzicht in je temp? vanaf de datum dat ik dacht dat mijn NOD was bleef mij temp nl 2 weken hoog. bleek dat de NOD datum pas de eisprong was geweest. heel handig. maar je je ziet het de volgende ronde was het raak. hopelijk voor jou ook.

18. Nathalie76

4 apr 2006
    51
    0
    0
    hoi,

ik moest 28 jan ongi worden maar werd ik niet,4 feb testte ik pas positief.het is helaas een mk geworden maar er zijn er genoeg die na een week positief testten en die nu een gezond kindje hebben.

dat je zus na 15 weken zwangerschap een licht positieve test had kan wel kloppen.met 16 weken heb je geen of bijna geen HcG hormoon meer.daarom hoef je met mvm maar tot 16 weken urine in te leveren....

succes

19. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Ik ben pas begonnen met tempen na mijn (vermoedelijke) ei sprong en zit continu op 36.4, ik weet dus ook niet of m,n ei sprong al is geweest. Ik wilde deze ronden gaan tempen maar is dus nog niets van gekomen omdat er nog geen :evil: zijn.

20. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Ja maar ze had in die tijd ervoor ook helemaal geen positieve testen gehad vandaar dat ze naar de dokter ging.

Deel Deze Pagina