Ik zou hem gewoon net zo lang gebruiken tot jij dat handig vind. Ik heb hem gebruikt tot dat hij bijna 2 was zoiets. Toen ging hij over naar een andere kamer met een groot bed. In zijn kamer staat onze oude kledingkast en commodekast maar heb die kast nooit gebruikt als commode zeg maar. Nooit bij nagedacht eigenlijk ik deed alles op zijn bed. Mijn zoontje is ook best wel lang dus vond het al snel ook zo'n gedoe op die commode vooral omdat mijn zoontje altijd een bloedhekel had aan luier verschonen.
Toen dochter twee jaar en twee maanden was, is ze van kamer verhuisd en de commode heeft op haar oude kamer staan wachten op haar broertje. Als zoontje anderhalf is, gaat de commode bij ons op de kamer voor de baby. Maar we kunnen hem dan nog wel gebruiken voor zoontje als we dat willen. Wij hebben de badkamer op een andere verdieping en daar staat ook een commode, zelfs dochter van bijna vier zit daar nog wel eens op voor aankleden en tanden poetsen enzo.
Hier is de commode sinds een maand tijdelijk naar onze slaapkamer verplaatst. Zoontje heeft nu een ruime ladekast met zijn kleding, beddengoed ligt in onze kast. Als de babykamer af is gaat de commode daar heen. Maar omdat de ladekast daar enorm in de weg stond wilde we die al bij hem zetten, maar niet genoeg ruimte om ook de commode daar nog te hebben staan en uit elkaar halen voor die hele korte tijd vonden we ook niet nodig.
Hier blijft de commode staan tot de baby naar een eigen kamertje gaat (wrs oktober, dus tot 2jr5mnd ongeveer). Ze is nog niet zindelijk dus de pamper gaat nog liggend om en dan is dit gewoon een hele makkelijke hoogte. Ook met afdrogen, aankleden, haren kammen enz. Kamer is groot genoeg dus hij staat niet in de weg. Sterker nog, ben al hard denkende wat we dadelijk op die plek gaan zetten als de commode naar de babykamer gaat. Ik zou zeggen, gewoon gebruiken tot hij jóu stoort!
Bij de oudste tot ongeveer 2,5 gebruikt. Bij de jongste hooguit 5x gebruikt denk ik. Heb beneden een aankleedkussen en leg die op de bank als ik ze moet verschonen. Jongste doe ik beneden nog in de tummytub dus die breng ik alleen boven om te slapen. Maar als opbergruimte is ie handig
Bedankt voor de antwoorden dames! Hij staat me ook niet in de weg. Onze dochter heeft ook een grote kamer, dus genoeg ruimte over Inderdaad ben ik al aan het bedenken wat ervoor in de plaats terug zou kunnen komen. Maar ik laat hem nu nog maar even staan. Met afdrogen, haren doen is hij nog handig En voor de opbergruimte ook