Wanneer complimentjes altijd fout gaan...

Discussie in 'De lounge' gestart door Joycey, 17 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0

Oh heerlijk!!
    Maar ehm... zwabberbuikje.. De bevalling is een maand geleden toch? ;)

2. Fiend

Fiend Lid

30 dec 2011
    40
    0
    0
    NULL
    Leeuwarden
    Sorry maar ik kon niet anders dan hier keihard om lachen.. Maar ja, zo is hij nu eenmaal, had ook niet anders verwacht. Hoe vaak hij al niet dat soort dingen over mij heeft gezegd :p

3. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.290
    113
    Nederland
    Proest :D

4. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

Haaahhhaqqah dat is ook echt iets voor mijn man

5. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Leuk topic dit! Mijn man is ook lomp maar ik kan niet zo snel iets specifieks bedenken......

6. Vrouw1982

Vrouw1982 Fanatiek lid

17 mei 2012
    2.195
    464
    83
    Vrouw
    Mijn man kan er ook een houtje van.

Ik ben al wat ( 15 kg :)) te zwaar en op het toppunt van mijn zwangerschap woog ik nog 18 kg zwaarder. Dus ik stond bij de VK op de weegschaal (altijd een lastig moment :() en ik zeg, "ik weeg nu 100 kg". Mijn man valt stil. We maken de afspraak af en lopen naar buiten.

Houdt hij me staande en zegt "Je weegt bijna net zoveel als Peter Aerts (K1 vechter) en die is veel groter!?!"

En bedankt hoor ;) Dat wilde ik nu net horen...

7. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0

Hahahhaa!! Briljant!!!! Zo'n opmerking zou mijn vriend ook kunnen maken!

8. Joycey

Joycey Niet meer actief

:$:D!!!

Wat een horken! Geweldig...

9. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Toen ik zwanger was van de jongste, had ik last van mijn bekken. Ik liep toen al waggelend, want dat liep gewoon het lekkerst.
    Hoe vaak hij wel niet achter me liep in de winkel en dan heel hard riep: Kwak kwak! :D

10. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Mijn man noemde me tijdens de zwangerschap van Danté

Bolkje omdat ik zo'n mega buik had.

Toen ik mn haar had laten knippen de volgende dag mn haar leuk gedaan had leuk make-upje op had gedaan zei hij:

Goh je ziet er uhm anders uit maar ik kan niet plaatsen wat er anders is. ( oh en ik draag zelden make-up en had mn haar totaaaaal anders geknipt dan normaal )

11. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

'Lieverd, het is mij opgevallen dat het lijkt alsof jij iets steviger bent geworden in onze relatie'

Dus je vind me dik denk ik dan!! Nu kan ik erom lachen, het klopt ook namelijk:p

Er zijn er vast wel meer maar kan er ff niet opkomen.

12. Loesje33

Loesje33 Lid

11 jun 2013
    94
    0
    6
    jep die van mij kan er ook wat van.. we hadden net een paar maand verkering.. dus ik vraag vind je me knap... zegt die nou ja, jij bent niet lelijk :$

dus hem even duidelijk gemaakt dat dat soort opmerkingen echt niet
    kunnen... pfff

13. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Lopen we samen in de Aldi, komen we een ex tegen van mijn man. Waarop het tegen mij zegt

'' schatje, zie je ***** daar lopen? ''
    '' Uhm.. ja, watdan?? ''
    '' die was nog molliger dan dat jij bent! ''

WOOOW!! en bedankt :$ IK.. MOLLIG?? met mijn nog geen 55 kilo destijds ;)

14. mh81

mh81 Bekend lid

29 jan 2009
    748
    11
    18
    Manlief: Leuke broek schat! Nieuw? Ik: Ja..
    Manlief: Je LIJKT er best slank in.. misschien moet je er nog een paar kopen... ik: dus eigenlijk vind je me dik? Manlief: ehuuu nee natuurlijk niet schat maar in deze LIJK je gewoon slank..
    Uiteraard ontzettend lief bedoeld hoor.. maar toch haal ik er (als vrouw) weer wat negatiefs uit hahha

15. Kiekeboe4

Kiekeboe4 Niet meer actief

hahaha!! Hilarisch....

Wat dat betreft zijn ze niet zo handig nee... en het is zelfs nog hartstikke goed bedoeld. Maakt het wel dat ik de humor er wel van kan inzien.

Maar als het zoals TS en beledigend tot op het bot is.. Ik weet niet of dat de juiste manier is;):(

16. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Geweldig topic dit :D

Hier ooit eens jaren geleden gehoord van (toen nog) vriend over iemand waar ik 2 keer in kan:

"Ze lijkt wel op jou qua figuur, maar dan dikker!".. Pardon?? Ik ben niet superslank maar echt overgewicht kan je het ook niet noemen en diegene waar het over ging had zware obesitas :O Het was waarschijnlijk goed bedoeld, maar kwam toch iets anders over :D

Meestal is ML wel tactisch, maar af en toe komt er wel eens iets uit wat dan als antwoord krijg: "En bedankt!" :p

17. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    In de categorie ex heb ik er ook nog wel een....

Ik was wat aangekomen ja, woog geen 55 meer met maatje 36 (waardoor ik geen heupen en kont meer had maar nog wel gewoon mn brede schouders en brde borstkas ;)), maar woog toen inmiddels 63 met maatje 38, veel beter in verhouding en dik kan je t niet noemen...
    Behalve dan volgens mn ex, want ik moest vooral niet nog dikker worden....dan zou ie echt bij me weg gaan
    Waarop ik dan terugkaatste 'je hebt toch ook met ******* gehad?' (Die je op zn gunstigst volslank kon noemen, maar eigenlijk kon dat al niet)
    En zijn fijne antwoord 'ja maar die kende ik al....'

Uhhh ja nee idd en mij ken je niet terwijl we al 2 jaar samen waren op dat moment ;) zucht...

Als je t dan over beledigend hebt ;)

18. marisa78

marisa78 Actief lid

15 aug 2010
    234
    18
    18
    Ghahahahaha ik lach me rot hier....

Wij stonden een x in de hunkemoller en ik was wat aan het kopen, zegt m'n man opeens......wat hangen er hier kleine onderbroekies aan dit rekkie.....
    Alsof ik in mega onderbroeken rondloop.......!!!!!!;)

Maar neee dat bedoelde hij echt niet zo....hij bedoelde of het voor kinderen was......ja ja...;)

En mijn man zegt ook altijd zelfs met een vuilniszak aan ben je prachtig....totdat ik op een dag in m'n nieuwe blauwe skinny jeans beneden kwam "ga je dat dragen...die broek staat je echt niet!!:x

19. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    Hahaha heerlijk weer!

Ik moest namens mijn lief zeggen dat hij zich enorm gesteund voelde en blij was dat er heel veel mannen zulke onhandige opmerkingen maken. ;)

20. Zonnestraal89

Zonnestraal89 Actief lid

25 mei 2013
    177
    0
    0
    NULL
    NULL
    Een vriendin van me heeft een vriend die er totaal geen koek van heeft gegeten om een relatie te hebben.

Vraagt ze wat vind je een knappe vrouw.
    Hij noemde een heel slank model waarop die vriendin zei:
    Dan pas ik niet helemaal in dat plaatje. Zegt hij: oh maakt niet met minder neem ik ook genoege want anders heb je zo'n arrogante bitch waar alle mannen achter aan zitten.

Deel Deze Pagina