Owww die arme mannen van jullie! Die kúnnen het ook gewoon niet goed doen he... . Worden ze door hun vrouw zo in een hoek gedreven dat werkelijk elk antwoord fout is... Ik vraag mijn man eigenlijk nooit of hij me nog mooi vindt of wat dan ook. Ik ga er gewoon vanuit . Tijdens mijn zwangerschap kon hij ook wel lekker lomp zijn, benamingen als 'aangespoelde walvis' en 'tanker' kwamen veelvuldig voor. Vanzelfsprekend leverde hem dat keer op keer een schop op. Overigens noemt hij me nu nog steeds soms zo, terwijl ik juist erg dun ben (iets te dun zelfs, bmi net rondom de grens van wat te mager is/ net gezond is). Wat dat betreft neem ik hem al helemaal niet serieus .
Zoals bijna elke vrouw zijn mijn borsten ook niet hè-le-maal gelijk qua grootte. Er waren veel (mannelijke) vrienden van mijn man over de vloer en er waren er heel wat verbaast toen dit op tv te sprake kwam en toen maakte mijn man de opmerking dat hij het allang wist omdat mijn borsten niet even groot zijn
Haha, dat klinkt als een goede relatie. Eigenlijk vraag ik mijn man ook nooit of hij me wel mooi genoeg vindt - gelukkig komt hij er meestal zelf mee. Maar ik vind vrouwen zelf leuk genoeg om zijn mening te vragen over de vrouwen die ik mooi vind, en ik kan het ook prima hebben als hij bepaalde vrouwen aantrekkelijk vindt. Kijken we mooi samen. Jammer dat we niet dezelfde discussies over mannen kunnen hebben - hij heeft het niet zo op mooie mannen. Zo af en toe heeft hij trouwens wel zo'n ondoordachte opmerking. Eén van de leukste vind ik nog steeds dat ik hem vertelde dat hij een lekker joch was, en dat hij antwoordde met "jij ook". Ho, wat?
Ook zo'n leuke. Ik loop de trap af zegt m'n vriend wil jij je even omkleden. Dus ik zeg wattan ben net aangekleed. Nou zegt ik vind dit niet mooi en ik wil me niet voor jou schamen Echt m'n smoel hing op m'n schoenen van wtf. Maar ik had gewoon een grijze broek met zwarte sneakers en grijze shirt met printje erop aan. Dat was toen echt wtf momentje van de dag
of je gaat een avondje uit. kom leuk aangekleed beneden. ik: hoe staat dit? man: ja, joh dat staat je harstikke leuk! kom je savonds thuis, zegt je man de volgende dag, nou dat wat je gister aan had, dat moet je maar niet meer doen hoor, leek toch eigenlijk niet.............. zucht
Ik kreeg vandaag wel een leuk compliment.... Hij noemde me 'seksgodin' Nou, blijer kan je mij niet krijgen hoor.... 38 weken zwanger en mijn man vindt me nog een seksgodin
En vandaag maakte hij het weer stuk 'Als ik op de fiets naar huis zit, verheug ik me altijd het meest op het eten.... ' Ehmz... dus je bent niet blij om mij te zien? Ik kan net zo goed het eten op tafel zetten en zelf weggaan en dan is het prima voor jou??
Hihi, ik heb dat een keer met een vriendje van vroeger gehad. Toen vroeg ik of hij mij dik vond. Zegt ie: jij bent niet dik, je bent stevig! Hij bedoelde achteraf 'gespierd'. Ik was ook helemaal niet dik, dus het was sowieso een stomme vraag van me, maar nou ja... Puber
Hahahaha Bolkje, we kunnen elkaar de hand schudden! Hier is manlief vaak ook wel verzot op het eten; al weet hij altijd wel weer iets 'flauws' te zeggen ofzo. Of hij zegt tijdens het nuttigen van het eten waar ik zo lang mee bezig ben geweest: weet je waar ik zin in heb? Pizza! GRRR! Ik stond gisteravond met hem in de badkamer voor het slapen gaan en ik zei tegen hem: wat een sexy shirt heb jij aan. Ik vind dat jij meer van dit soort shirts moet hebben. Waarop hij zei: ik vind dat jij ook sexy kleding moet hebben. Nou én bedankt......... "Ja maar schatje, ik bedoelde dat je je kleren uit moest trekken, wacht nou, ik bedoelde het niet zo, een zwarte bh en een zwarte onderbroek bijvoorbeeld, dát is sexy, schatje, nee, je kleren zijn sexy, echt waar Sorry, ik versprak me..." - Ja hou maar op, je maakt het alleen maar erger!
haha, wat heerlijk om met deze verhalen de dag te beginnen.... ik lig echt dubbel hier. De mijne gister: Hij noemde me altijd zijn prinses. Vraag ik hem, ben ik jou princesje nog? Ja, zegt hij, mijn keukenprinces...... Dat was nou niet de romantische draai waar ik op doelde....
Geen complimentjes maar wel domme uitspraken.... Mijn man is een weekje weg en hij heeft op de dag dat hij vertrokken was, eergisteren en gisteren gebeld met het nieuws dat hij bijna een heeeeeeele mooie ketting voor me heeft gekocht.... Ehm oke en nu? Moet ik heel blij wezen met iets wat hij dus alsnog niet heeft gehaald?