Wanneer complimentjes altijd fout gaan...

Discussie in 'De lounge' gestart door Joycey, 17 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SDonya

SDonya Niet meer actief

Ja ik ga nu ook maar zelf op zoek naar een ketting. dan mag hij die ECHT gaan kopen als die terug is :p

2. Metire

Metire Niet meer actief

Hahah dat doet mijn vriend zovaak he! "Ohh ik had bijna iets heel leuks voor je gehaald" waarom bijna? "Ja ik wist niet of je het leuk zou vinden".. zucht ;)

3. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Vorig jaar was ik jarig tijdens de ICopname (operatie) van onze dochter. Als verrassing had mijn man een afspraak bij de kapper in het ziekenhuis gemaakt voor me. Ik helemaal blij want het was al weken geleden en ik kon wel even gebruiken.

Kom ik daar aan zegt de kapster owh je hebt bruin lang haar! Ik zei ja had je iets ander verwacht? Toen zei ze: Nou nee uw man wist het niet.

Vervolgens kom ik terug op de afdeling vraagt mn man:
    Wat hebben ze eigenlijk gedaan?

Ahum...

4. Metire

Metire Niet meer actief

Ik keek laatst op de instagram van Bar Refaeli (je weet wel, dat supermooie model) en zei: "ooh dat lichaam wil ik ook, zo mooi afgetraind en wauw.." (ja ze is echt mijn girl-crush) zegt mn vriend: "dat lukt je toch niet" whuut:$ "neee ik bedoel zij heeft een personal trainer en traint 2 uur per dag" jaa tis goed met je..

5. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik ging vandaag shoppen en heb lekker veel gekocht (tja, het was nodig en al was dat niet zo, dan toch... :p) en ik wilde mijn vent mijn mooie aankopen laten zien; zonder zo'n flauwe opmerking van hem te krijgen. Dus ik begon met mijn prachtigste pronkstuk. Een hele mooie dure luxe dikke rode winterjas met zo'n mooie kraag en knopen en nou ja, ik heb jarenlang gedroomd van die jas en toen ik hem zag MOEST ik hem hebben, ongeacht de prijs (die voor zo'n jas nog best mee viel).

Dus ik zat alles al in te dekken: niet gelijk vragen wat het kost, ik vind deze nieuwe winterjas mooi, altijd al willen hebben, heb ik écht nodig, hij is gewoon geweldig en jij moet ook maar zeggen dat je hem mooi vind, want iets anders wil ik niet horen, als je hem lelijk vind lieg je maar :x:D Dus wat vind je ervan? NOU NOU NOU??? Met de hoop en de verwachting dat hij hetzelfde zou zeggen als ik deed in de winkel: WOW! Of misschien van: oh leuk, staat je goed - of nou ja, zoiets verwachtte ik. Ik legde alles al klaar, gewoon een kwestie van complimentje oppakken en geven, dat was het. Niet moeilijk toch???

En hij deed het weer.... Hij zei: Rrrrroodkapje :cool:

Meer niet gewoon. Grrrrrr! Onuitstaanbaar ;)

6. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    Haha zeg roodkapje waar ga je heen:D
    En hij moest er zelf zeker nog om lachen ook?

7. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Whaha, gegarandeerd dat hij dubbel lag:p ik wel in ieder geval:D

8. Joycey

Joycey Niet meer actief

Natuurlijk lag hij zelf dubbel van het lachen ;)
    Maar dat maakt mijn prachtstuk niet minder mooi natuurlijk :cool:

*gaat onverstoord door met genieten*

9. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
  10. Foto!!!! :D

11. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik stuur hem je zo wel via pb. Maar ik heb geen zin om mijn haren te borstelen want ik heb een bad-baby-night gehad en ben zooo brak. Ik hang met wallen en koffie aan elkaar, dus ik maak hem niet openbaar, hahaha.

*staat op, trekt jas aan en gaat voor de spiegel een foto maken*

p.s. zal ik gelijk maar een duckface maken om de ramp compleet te maken? ;):p

12. banjabes

banjabes Fanatiek lid

29 jun 2008
    2.134
    0
    0
    Ik zou serieus een dag alleen maar in vuilniszakken gaan lopen. Haha:D!

13. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Ik moet toch wel erg lachen hoor om al die 'complimentjes'. Hier ook zo'n man maar ik kan zo niks bedenken...

14. RSL

RSL Fanatiek lid

16 okt 2008
    2.352
    42
    48
    Overijssel
    Mijn man kan dr ook wat van...

Laatst liggen we romantisch op bed.. Kijkt ie me aan en zegt met zn oogjes vol liefde.. Ik hou van je mijn lieve kleine speklappie?!:) :$ WTF! Om vervolgens het liedje van Henk Wijngaard dr achteraan te gooien van Du bist mien speklap mien laiverd.. En bedankt! Ik ook van jou! :( Heb hem vol liefde verteld, dat de eerstvolgende keer dat hij dat weer meende te kunnen zeggen, ik m wat aan zou doen! :D

En het was toch zo lief bedoeld... grrr

15. SDonya

SDonya Niet meer actief

Hahahaha die speklap :p

Ik ben ook benieuwd naar de rode jas trouwens :p

16. ashleyp

ashleyp Niet meer actief

Kan zo snel niet echt iets bedenken dat eruit springt.

Wel zei hij tijdens de zwangerschap heel vaak wanneer ik me aan iets ergerde: "Maak je niet zo een *dikke* benen:D" inclusief big smile...

Vind het echt een hilarisch topic dit :D en TS je hebt een super leuke manier van schrijven ;)

17. RSL

RSL Fanatiek lid

16 okt 2008
    2.352
    42
    48
    Overijssel
    Maar het is om je te bescheuren sommige lief bedoelde opmerkingen hihi, oh zo fout..

18. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Oooh geniaal! Na de 4de date kreeg ik dit ook te horen van een hele leuke jongen.
    In het dialect, of ik zijn speklappie wou zijn..
    Ik heb 'm aangestaard, en daarna heb ik hem nooit weer gezien!
    Ik vond 'm toch niet zo heel leuk na die opmerking..

19. Amare

Amare Niet meer actief

Zeg ik tegen manlief: ik droomde vannacht dat ik een sixpack had.
    Zegt manlief na lange stilte: HA dream on!!

Deel Deze Pagina