Hi dames, In juni is onze prachtige dochter ter wereld gekomen via een geplande keizersnede. Ik zag er erg tegenop, maar het is mij 100% meegevallen, ook het herstel. Het enige waar ik nu nog behoorlijk veel last van heb is pijn in mijn darmen, dit lijkt erger te zijn rond de eisprong (dan doet echt mijn hele buik pijn) en rond de menstruatie. Is dit herkenbaar voor andere meiden die een keizersnede gehad hebben? Zo ja, bleef dit zo of verdween het na bijv. een jaar? Misschien hoort het er gewoon bij, maar zou fijn zal als ik wat herkenning vind. Groetjes! Miranda
Hoi Martini, In mei ben ik bevallen middels een keizersnee. In het begin heb ik ook veel last gehad van mn darmen, nu niet meer. Wel inwendige aambeien vermoed ik omdat ik soms wat bloed afveeg. Na 4 maanden is het misschien wel verstandig om even advies te vragen aan de huisarts? Succes.
Hmm, niet veel herkenning. Maar inmiddels ben ik er ook achter gekomen dat het gewoon mijn eisprong is waar ik veel last van heb. Ik denk dat de hele boel erg gevoelig is op dat moment. Zodat het lijkt dat het mijn darmen zijn. Erg vervelend dat het een hele week duurt, maar een beetje googelen leert dat ik niet de enige ben die na een ks een pijnlijke eisprong heeft.