menstruatieachtig gevoel voor nod

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door dakiyo, 18 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dakiyo

dakiyo Lid

1 aug 2013
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Ik zit mezelf helemaal weer gek te maken.
    Zit nu een week voor mijn nod en voel dus helemaal niks.
    Heb 2 keer een vmk gehad en bij beide keren had ik een week voor nod het gevoel ongesteld te worden. Nu heb ik dat dus niet en vraag me dus af of iedereen dat voelt en als ik dat de vorige keren heb gevoeld ik het nu ook moet voelen. Heb vanochtend een test gedaan (ik weet dat het te vroeg is) en natuurlijk was die negatief. maar had tegen mezelf gezegd er niet meer teveel mee bezig te zijn tot het weer de dagen rond de innesteling komt en ik weer probeer om van alles te voelen pfff. Erg irritant! Zal wel gewoon geduld moeten hebben wat errug moeilijk is.. Maar daar weten jullie vast alles van!

2. Linda89

Linda89 Bekend lid

19 jun 2012
    790
    259
    63
    Vrouw
    Eigen ondernemer
    hey, wat verdrietig dat je al 2 miskramen hebt gehad zeg!:(
    Elke zwangerschap is anders dus het kan ook zijn dat je niks voelt en toch zwanger bent. Maar het is zoals het is en hoe graag je ook iets wilt voelen als je op dit moment niet zwanger bent is dat gewoon zo, ik heb dat ook ik wil van alles voelen en let op elk klein detail. zit nu op 6dpo en heb sinds 2 dagen ook het gevoel dat ik ongesteld moet worden. Vanmorgen tegen beter weten in getest en negatief. Meid nog even wachten en dan weer testen ik hoop voor jou dat je positief test. en die onzekerheid is heel normaal

3. Cara

Cara Actief lid

19 jul 2012
    214
    0
    0
    Finishing operator@Pfizer
    Niel
    Om gek van te worden!
    Ik zit elke dag aan m'n borsten te voelen of ze nog pijn doen of groter zijn, hahaha !
    Heb de ene dag menstruatiekrampjes en de andere dag niet........frustrerend!
    Veel sterkte in je wachtdagen !

Deel Deze Pagina