Gaan voor nr4 maar dubbel gevoel .

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mamavan3bengels, 17 feb 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamavan3bengels

9 feb 2021
    66
    4
    8
    Vrouw
    Ik ben 34 en sinds enkele maanden een relatie met mijn beste vriend ( kennen elkaar al 22 jaar ) hij is 41. Samen hebben we al 6 kinderen uit vorige relaties . We hebben besloten dat we samen ook nog een kindje willen . De afspraak was binne 2 jaar maar omdat aan mijn vaders kant iedereen al voor hun 40 in de menopauze was gaan we de natuur zijn gang laten gaan . Ik ben inmiddels al meer dan 2 jaar anticonceptie vrij en heb die tijd nog 1,5 jaar een relatie gehad met de papa van mijn kleinste zoontje , aangezien die 2 jaar denk ik ook wel niet snel zwanger te worden . Nu mijn oudste is bijna 16 en voelt het toch maar dubbel aan . Zijn er nog mensen met tiener kinderen die besloten hebben voor nog 1tje te gaan ?

2. deentjepeentje

deentjepeentje Bekend lid

20 jan 2009
    677
    624
    93
    Vrouw
    Verkoopster
    de Kempen
    Heyy, ik heb zelf nog geen kinderen, maar de zoon van mijn vriend is 13, en wij gaan ook voor een kindje van ons samen.

3. Logan2013

Logan2013 Fanatiek lid

3 jun 2013
    1.342
    721
    113
    Hier word de oudste 13 in april en ik wij proberen voor nummer 4

4. Amberxx

Amberxx VIP lid

6 nov 2013
    5.019
    5.227
    113
    Heel eerlijk? Ik vind dat jullie tijd en aandacht naar de reeds bestaande kinderen zou moeten gaan. Jullie hebben er al 6 samen. Die kinderen hebben scheidingen meegemaakt en wellicht nog meer ellende. En dan nu opnieuw een andere partner andere kinderen in huis. Dat is niet niks! Hoe meer kinderen hoe minder tijd per individueel kind. En met 6 kinderen (juist ook als ze ouder zijn of pubers) hebben ze tijd en aandacht nodig. Daarnaast hebben jullie nog maar zeer kort een relatie en is jouw jongste ook nog niet zo oud.

Samengestelde gezinnen lopen meer risico op problemen. En ik vind dat de bestaande kinderen in dit geval voor de wens op nog meer kinderen zouden moeten gaan.

stiertje88, Kangerootje, Alanyali en 7 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina