Flink acne voor/tijdens ovulatie

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Appelsientje89, 27 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Appelsientje89

Appelsientje89 Fanatiek lid

22 nov 2010
    3.045
    1.112
    113
    Vrouw
    de Achterhoek
    Hallo Dames,

Mijn cyclus is op gang gekomen, Hiep Hoi!
    ik heb met gepast plezier mijn tampons weer uit de kast gehaald!
    Nou heb ik alleen al sinds ik gestopt ben met de pil weer erg last van puistjes.. En dit vooral al z'n week voor de ovulatie en tijdens..
    (Ik ovuleerde dus nog niet afgelopen maanden maar de pukkels waren
    elke maand keurig 'optijd')
    Waarom nou rond de ovulatie? Toen ik de pil nog slikte was het altijd rond de menstruaties.. Wanneer de huid nu juist rustiger is.
    Zijn er dames die dit herkennen en hebben jullie tips om het wat te verminderen?
    Ik heb het idee dat minder suiker eten helpt.. Maar van de een op de andere dag is mijn huid zo giga vet! Ook mijn rug en borst.
    Word er gek van. Heb het idee dat iedereen het ziet.. En het zo
    al op valt dat ik met de pil ben gestopt!

2. LindsayS

LindsayS Bekend lid

26 jan 2014
    798
    0
    0
    NULL
    NULL
    Toen ik stopte met de pil veranderde mijn huid ook heel erg. Dit komt door de hormoonschommelingen. Tijdens m'n zwangerschap was m'n huid mooi schoon en daarna ook. Ik slik nu geen pil meer en het is een stuk minder. Maar nu heb ik juist rond m'n menstruatie wat pukkeltjes... Rond m'n ovulatie ook wel iets maar minder. Als het hormonaal is dan kan je er weinig aan doen denk ik. Reinig en verzorg je huid goed maar overdrijf niet dan wordt het alleen maar erger. En verder zou ik zeggen veel water drinken

3. valentijntje

valentijntje Actief lid

17 apr 2016
    201
    35
    28
    NULL
    NULL
    Jaaa ik heb er ook gigantisch last van tijdens mijn ovulatie. 'Vroeger' ook tijdens menstruatie. Gek he?!
    Geen idee wat je er tegen kunt doen. Weinig, ben ik bang.

4. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Ik heb dat vaak gehad net een week voor menstruatie. Dan wist ik dat ik weer ongesteld moest worden. Toen ik dus 16 jaar was wist ik dat ik zsm ongesteld werd, hoe fijn!

Maar nadat ik toch aan pil ben gegaan, en daarna gestopt om voor eerste zwanger te worden, had ik wel acne voor menstruatie maar andrs, meer richting romp en toen was ik zwanger.
    Nu bij deze zwangerschap ook steeds de acne voor menstruatie gehad en voor de mk en deze zwangerschap weer op romp en ja hoor zwanger...

Deel Deze Pagina