enorme stijging temp ... geen vruchtbaar slijm

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Strijkkraal, 26 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Hallo,

Mijn kaartje vertoont een behoorlijke tempstijging (0.63 hoger dan gister), echter ik heb totaal geen vruchtbaar slijm (watery of eggwhite)? het is meer dry tot sticky. Dat vind ik raar om op mijn eisprong dag geen vruchtbaar slijm te hebben (ik neem aan eisprong, want hij maakt echt een enorme schuiver naar boven) of is dit normaal?

Grtz,
    Suus

2. Miez

Miez Fanatiek lid

7 feb 2008
    1.118
    0
    0
    Niet iedereen kan aan de hand van de afscheiding zien dat de eisprong eraan komt. Maar het zou ook kunnen dat je eenmalig een hogere temp hebt, doordat je bijv. niet goed hebt geslapen (zijn meerdere mogelijke redenen). Wacht even af hoe je temp morgen is.
    Je kunt pas echt zeker weten of je ei is geweest als je temp drie dagen achter elkaar hoog blijft.

Succes!

3. poepiekont

poepiekont Actief lid

24 jan 2008
    104
    0
    0
    Ik heb nog nooit vruchtbaar slijm kunnen ontdekken, en heb toch een meid van 14 maanden rondlopen ;) En ik heb er toch echt wel op gelet hoor!

4. Trees

Trees Niet meer actief

Mijn vruchtbare slijm is ongeveer vier dagen voor mijn eisprong, daarna is het ook dry/ sticky. Bracht me de eerste keer ook wat in verwarring, maar ik kan gewoon zwanger raken, dus zal wel normaal zijn. De volgende ronde (en we hopen dat deze niet komt ;) ) er al eerder op gaan letten?

5. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Ja, dat had ik dus ook. Ik had vruchtbaar slijm van CD 11 tot CD 15 / 16 en daarna was het dry. Eisprong op CD 19. Verwarring alom want hoe kon ik een ei leggen en geen vruchtbaar slijm hebben ... :confused: ;)

Maar goed, er is geklust en nu er er toch niets meer aan te doen ... alleen maar afwachten tot NOD ...

6. noena

noena Fanatiek lid

4 nov 2007
    1.114
    0
    0
    ik heb altijd slijm al ruime tijd van te voren.. maar dit keer gewoon niks te bekennen, heel appart

Deel Deze Pagina