Hallo dames, Graag hoor ik jullie ervaringen/mening over het volgende. Momenteel in ronde 9, ronde 1 mk gehad bij 6 weken, daarna niets meer. Afgelopen zaterdag een positieve ovulatietest gehad (cb digitaal), donderdag, zaterdag en zondag sex gehad. Nu had ik gisteravond bij het afvegen wat bloed (meer bruin slijm dan bloed), maar vanochtend best wel wat helder rood bloed, niet alleen bij het afvegen. En wat buikpijn en rugpijn. Iemand een idee wat dit zou kunnen zijn?
moeilijk te zeggen.. sommige dames verliezen wat bloed rond hun eisprong of bij de innesteling van een bevrucht eitje, dus het zou één van die dingen kunnen zijn. Of 'zomaar' een beetje tussentijds bloedverlies.. ik hoop natuurlijk voor je op een innesteling maar dat is helaas afwachten.. hopelijk mag je snel zwanger zijn!
Thanks voor jullie reacties! Weet dat het afwachten is en dat er eigenlijk niks over te zeggen is. Maar hoop elke keer weer dat het goed nieuws is natuurlijk.... Eigenlijk een post van niks dus Wachten, wachten, wachten...