hoi dames, weer es een vraagje ik heb nu ineens na dag 37 een hogere temp dan dat ik gehad heb deze cyclus. FF geeft ook mijn ei aan op dag 37.. maar eigenlijk denk ik dat het niet zo is geweest, totaal geen tekenen geen vruchtbaar slijm, ( had ik al gehad) en volges mij was mn baarmoedermond ook nog hard en laag.. (dat is toch niet goed?) nu had ik gekeken ( khad vorrige cyclus ook sporadisch getempt) maar dus wel ook op dag 38 en die was toen ook gewoon net zo hoog als wat hij nu is. kan het dus ook dat mijn temp gewoon hoog word als ik ongesteld word? k weet dat bij deze cyclus op mijn eerste dag ook een temp had van 37. owja nog een vraag, hoelang duurt het dan nog voordat ik ongesteld word, denken jullie? alvast weer es bedankt hier nog een x mijn kaartje voor wie even wilt kijken: http://www.fertilityfriend.com/home/23095a
iemand die weet hoe dat kan, ik weet dat ff een kruis aangeeft... maar toch denk ik dat het gewoon komt omdat ik ongesteld ofso moet worden, kan dit? en hoelang zou het dan duren voordat ik ongesteld word, ook gewwon 2 weken of eerder?
Heey sannehai ik denk dat ff helemaal niet verkeerd zit hoor. Ik heb de afgelope ronde ook vrucht baar slijm gehad een paar dagen voor me eisprong. zorg dat je in iedergeval rond die 2 andere daalers ook goed geklust hebt en ook deze daler goed geklust hebt dan komt het vast wel goed!
hee klussertje thnx voor je reactie ik heb van dag 7 tot dag 13 om de dag geklusd dus dat moet op zich goed zijn maaar dag 35 en 36 niet... en dag 37 had ik mn eisprong..dusja dan heb ik zeker wel grote kans dat ik hem gemist heb...? want dag 37 had ik ook pas savonds geklusd. dus heel misschien heb ik nog kans deze ronde joepie
nog iemand een idee hier over..... en ook weer.. hoe komt het dat mijn temp bijna gelijk ligt aan mn kruis? is dat een slecht teken ofso?
Ik denk dat FF gelijk heeft met het kruis. De horizontale streep hoef je niet naar te kijken. Alles wat onder die temp is is je basale temp.
Volgens mij staat je kruis ook goed hoor! Fijn, heb je eindelijk een eisprong gehad. Nu maar geduldig afwachten