Rennie tegen misselijkheid, mag dat?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Terese, 27 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Terese

Terese Fanatiek lid

Nu ben ik behoorlijk misselijk aan het worden. Ik kan niet boeren. Zou ik rennie mogen gebruiken, mocht ik zwanger zijn? Dan ga ik nml zo eens naar de drogist.

2. sancho

sancho Actief lid

13 apr 2006
    391
    0
    0
    Hey een rennie kan nu zeker nog geen kwaad. Als je toch twijfeld ga je naar de drogist in de bijsluiter staat het ALTIJD vermeld.

Succes Liefs sancho ;)

3. arina567

arina567 Lid

28 aug 2006
    23
    0
    0
    verzorging
    Deventer
    ik gebruik helemaal niks aan medicijnen voordat ik bij de verloskundige ben geweest zei weet wel wat je mag gebruiken!!!! aan medicatie

4. ramona

ramona Fanatiek lid

9 mrt 2005
    1.200
    2
    0
    Huismama
    Zundert
    Hoi

Rennie mag wel ik mocht het van de vk ook toen ik zwanger was van marki.

Heeft mij enorm veel heholpen

5. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Rennies mag je gebruiken, 16 op een dag. Het staat ook in de gebruiksaanwijzing.

6. Marientje

Marientje Actief lid

ja, Rennies kunnen geen kwaad, heeft mijn gynaecoloog donderdag nog gezegd ;)

7. henriet

henriet Actief lid

22 jul 2006
    230
    0
    0
    ermelo
    zonder rennie had ik geen fijne zwangerschap!vooral s'nachts was ik blij dat het bestond.ik was niet misselijk ofzo maar die maagzuur he!elke dag had ik rennie en wat een baat had ik erbij en volgens mijn vk kon het geen kwaad maar ik lette er wel op dat ik max4 per dag had waarom weet ik niet

8. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Je geeft aan dat je niet kunt boeren, probeer een beetje cola te drinken. Dat wil ook echt bij misselijkheid weleens helpen.

Deel Deze Pagina