Wanneer de 2e voelen?

Discussion in 'Zwangerschap' started by Muisje88, Sep 23, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Muisje88

Muisje88 Bekend lid

Jul 9, 2010
    720
    0
    0
    Nagelstyliste en kapster
    Friesland
    Zoals hierboven al staat vanaf wanneer kun je je 2e kindje voelen?
    Ik ben nu 11 weken en heb soms het idee dat ik wat voel.Volgens mij is dat te vroeg. Met mijn dochtertje was het met 14 weken. Kijk er nu alweer naar uit..;)

2. flowerpower50

flowerpower50 Niet meer actief

Volgens mij voelde ik rond week twaalf ook al wel duidelijk plopjes hoor! Mijn placenta ligt deze zwangerschap ook achter, de vorige keer voor dus toen voelde ik mijn zoontje pas na twintig weken.
    En nu weet je natuurlijk ook al een beetje wat je "moet" voelen hè.

3. Eden28

Eden28 Fanatiek lid

Jun 23, 2012
    1,623
    0
    0
    Ligt inderdaad aan dr ligging van de placenta. Eerste 2 keren achter en voelde ze met 15 en de tweede met 12 weken en nu voel ik nog niks.

Al lag ik vanochtend op me buik met me hand tegen me buik en dan lijk ik wel van alles te voelen. Maar het is zo anders dan toen de placenta achter lag dat ik het niet zo goed weet

4. Samba

Samba Bekend lid

Dec 5, 2009
    659
    0
    0
    Ik voelde de eerste ook met 14 weken nu bij de tweede dacht ik al wat te voelen met 10 en halve week.. :$ Maar heel laag.. Ik dacht eerst dat kan nooooit.. Maar toch werd mijn gevoel bevestigd met een ecjo waar de placenta hoog voor lag... Met 14 en een halve week heeft mojn man het ook gevoeld..nu voel ik het veel duidelijker dus ben benieuwd of mijn placenta nasr achteren geschoven is....

5. Muisje88

Muisje88 Bekend lid

Jul 9, 2010
    720
    0
    0
    Nagelstyliste en kapster
    Friesland
    Nou zit op de bank en meen net "plopjes" te voelen halverwege mn buik. Aan de linkerkant zo voelde het bij mn dochtertje ook.. Kan het??

6. spikkeltje

spikkeltje Niet meer actief

Het kan wel. Je weet wat je kan voelen ook. Ik voelde onze zoon met 14 weken en deze zwangerschap voelde ik de baby met 16 weken.. wat later, maar alles veel duidelijker en drukker. zo heb ik onze zoon nooit gevoeld (beide zw: placenta voor) op elke controle kreeg ik een echo en daar zagen we hoe actief onze zoon was...heeeeeeel actief en bewegelijk..

7. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hier bij 13 weken deze keer, de week erop bevestigd op de echo, toen ik idd kon voelen wat ik ook zag :) (koppeltje duiken ;)). Ondanks voorliggende placenta trouwens.
    Thirza voelde ik bij 14 weken voor het eerst.

8. banjabes

banjabes Fanatiek lid

Jun 29, 2008
    2,134
    0
    0
    Hihi, hier weer een voorliggende placenta. De eerste voelde ik met 17 weken en dit meiske voelde ik met zo'n 15 weken.

Share This Page