sinds 2 weken voel ik mijn baby alleen wat ik zo raar vind is dat ik t echt alleen maar heel laag voel.. echt helemaal onderin, terwijl hij/zij toch al tot me navel komt qua ruimte.. heeft iemand dat ook? of een verklaring ervoor???? thanx
Misschien schopt hij/zij vooral beneden? Misschien ligt je placenta aan je buikkant, maar aan de onderkant niet, dat je het daardoor alleen zo laag voelt?
ik heb werkelijk geen idee, maar vind t zo raar.. heb over 2 weken de 20 weken echo, misschien weet ik t dan... weet eigenlijk niet aan welke kant de placenta ligt..
Tja, het is soms inderdaad nogal vaag, straks zie je je hele buik bewegen en vraag je je soms echt af wat je nou ziet uitsteken . Ben wel benieuwd inderdaad straks waar je placenta ligt. Bij Eva lag de placenta dus helemaal tegen de buikkant, ik voelde haar met 19 weken en dat waren meteen echte schopjes die ik een week later aan de buitenkant ook voelde. Nu weet ik nog niet waar de placenta zit, maar ik voel sinds gisteren wat bewegen en ik heb gisteren en vandaag 1 schopje gevoeld. Dus ik gok dat de placenta dit keer aan de achterkant ligt
De placenta lijkt bij de 2 bovenste foto's links aan de bovenkant te zitten... maar ik weet niet wat op de echo jouw buikkant is, dus weet je nog niets . Maar ik zou bij de 20 weken echo gewoon ook even vragen wat je hier nu ook vraagt!
Dit is nu mijn tweede zwangerschap en ik had/heb dt ook dat ik nu veel meer onderin voel. Nou denk ik dat dat komt omdat de beeb nu nog in stuit ligt en vrijwel ook altijd zo gelegen heeft (tenminste op alle 4 de echo's wel). Ben nu 32 weken en voel nog steeds voornamelijk onderin beweging
Meid ik denk dat de voetjes beneden liggen, daarom voel je het waarschijnlijk alleen beneden. Had ik in het begin dat ik mijn kleintje voelde ook. Nu voel ik hem werkelijk overal, heerlijk gevoel.