Hoi meiden afgelopen dinsdag had ik mijn 20 wekenecho gehad maar omdat het beeld zo slecht was moest ik vrijdag naar het ziekenhuis om daar de echo te doen. Daar bleek het kindje helemaal gezond te zijn!! dus we zijn superblij!!!! die kleine hield alleen zijn beentjes gekruist dus we hebben niet kunnen zien wat het word!!! maar dat geeft niet... groetjes marion
Gefeliciteerd met je goede echo, jammer dat je nog niet weet wat het geslacht is mja als jullie het echt willen weten kun je altijd nog een pretecho laten maken, wie weet gaan jullie dat ook doen maar het belangrijkste is natuurlijk dat je beeb gezond is Geniet er maar lekker van... Liefs Nelleke
Helemaal geweldig dat alles goed blijkt te zijn!!!! Wij zijn morgen aan de beurt voor de 20 weken echo..............pffff zenuwachtig!!!!!!!!
Wat fijn dat alles goed blijkt!! Wij zijn ook morgen aan de beurt en ben ook nu al zenuwachtig! Hoop gewoon zo dat alles goed is.
Dank je! jij ook heel veel succes toegewenst! Wij helaas pas om 15.15 uur.. Mocht wel eerder, maar mijn moeder past op ons zoontje en die is pas om half 3 vrij. Laat je het even weten morgen?
Gefeliciteerd met de goede uitslag. Altijd weer een opluchtig. Ik heb morgen de 20 wekenecho en begin nu best een beetje zenuwachtig te worden. Hoop dat alles goed is. Voor iedereen die de echo nog moet krijgen, succes en veel plezier. Groetjes,
Hier ook morgen! Gelukkig al om 8.30 uur, dus wij hoeven niet lang te wachten....... Sanne, Suus en Engeltje succes morgen! En een goede nachtrust toegewenst vannacht !
Jaah joepie!!! Hier ook een kindje helemaal gezond!!!!!! Heb vannacht helemaal niet kunnen slapen van de spanning....... maar gelukkig is het helemaal goed gegaan. En..........we krijgen een dochter!!!!! We zijn direct helemaal los geslagen en allerlei leuke schattige kleertjes gekocht.
Hier ook goed nieuws!! Alles lijkt gezond en wij krijgen ook een meisje! Heb ook meteen een schattig roze setje gekocht.
Hoi Dames, Gefeliciteerd met jullie goeie echo's... nu lekker verder gaan met genieten!!! Liefs Nelleke
Gefeliciteerd allemaal met de goede echo. Ook wij hadden een goede echo en zijn door het dolle heen. Wij krijgen een zoon!!!!! Helemaal leuk. Kan nu al niet wachten tot het zover is. Geniet allemaal nog van de zwangerschap!
Wij hebben vanmorgen onze 20 weken echo gehad en wij weten wel wat het wordt en vooral dat het gezond is En dat is toch veel belangrijker
Hoi hoi, Morgen de 20 weken echo en natuurlijk zoals iedereen zenuwachtig....!!!!! We zijn ook erg benieuwd naar wat het gaat worden, hopelijk kunnen we het eindelijk zien. Ben nu 21.5 weken dus ga er toch wel stiekem vanuit! Succes iedereen Grtz Marieke
Hoi hoi, Nou, we hebben een keurig iets te lang kindje, haha! Het is een HIJ...een jochie, heerlijk! Alles helemaal perfect en op de juiste plaatsen; wat willen we nog meer?! Ik was zo nerveus. Vanmorgen om 05.00 uur al wakker, kon niet meer slapen...en allemaal "voor niets". Maar het had ook zomaar anders kunnen zijn natuurlijk. Ik hoop dat voor iedereen de ervaring net zo mooi en speciaal wordt als voor ons. Grtz Marieke
wij hebben vandaag 20 weken echo gehad helaas ook slecht beeld.....ik baal dr wel een beetje van en heb ook een beetje een dipje....we mogen dinsdag weer maar dan in het ZH dus blijft ff spannend.....we wisten al wel wat het wordt ivm met pretecho dus dat is wel fijn!!!!achja ik bekijk het maar positief kunnen we nog een keer naar de kleine kijken!!!!!succes iedereen!!! liefs sjaantje