wanneer de box eruit?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door cat86, 6 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik heb voor mijn zoontje nog steeds een box opstaan, hij is bijna 2.
    Ik zet hen er af en toe in met wat speelgoed. Laatste tijd nauwelijks nog dus hij gaat er binnekort uit.

2. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    hier zit ze er nog steeds bijna elke dag wel een half uurtje in. Gewoon om even bij te komen. Ze kan nogal druk doen anders. Mijn dochter is bijna 20 maanden.

3. Feddar34

Feddar34 Fanatiek lid

23 apr 2009
    1.106
    3
    38
    Kunstenaar en piercer
    Nijmegen
    We hebben dat ding nooit gebruikt. Het was meer een speelgoedopslag. Nu gebruiken we hem als ´strafplek´.
    Gelukkig hoeft ze der bijna nooit in :)

4. pixiehollow

pixiehollow Bekend lid

12 jun 2009
    909
    15
    18
    huishoudhulp en student dierenartsassistent
    Lummen/Belgie
    Ik heb hem met ongeveer 9 maanden al weggedaan. Mijn zoontje speelt hier gewoon op de vloer en kan zo over heel de woonkamer rondlopen en kruipen.

5. diddi

diddi Bekend lid

1 jan 2010
    590
    0
    0
    NULL
    NULL
    Onze dochter heeft niet veel in de box gezeten.
    We hebben hem laten staan,omdat ze via de box zichzelf al heel snel op trok en zo wilde lopen langs de box. Na haar eerste verjaardag hebben wij hem weg gedaan.
    Ze liep net voor haar verjaardag los!

6. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hier zit ze toch nog wel redelijk wat in de box. De ene dag meer dan de andere, maar bij de oppas zit ze er ook nog veel in.
    In totaal zit ze nog wel 2-3 uur per dag in de box dus hier staat ie er hopelijk nog een hele poos.
    Hier een kleine druktemaker en ze heeft het wel nodig om even rustig in de box te spelen.
    Ik vind het ook ideaal s morgens als ik onder de douche sta of even boven bezig ben.

7. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ik ben wel benieuwd, voor degenen die hem redelijk vroeg hebben weggedaan, hoe je dat dan deed als je alleen thuis was met je kindje en je moest even weg, naar de wc, naar buiten, of weet ik veel wat, waarbij je kindje niet meekon? Liet je hem of haar dan gewoon alleen in de woonkamer?

Dat gaat hier echt niet en dat is ook de voornaamste reden dat de box er nog staat; zodat ik Irem af en toe veilig 'op kan bergen' zonder dat ze meteen alles overhoopt trekt en/of zichzelf bezeert. Want ze kruipt en trekt zich op, ik kan haar echt geen seconde alleen laten in de huiskamer. Ze heeft zich al een keer verbrand aan de verwarming :( en op dat soort dingen zit ik niet te wachten. Dus de box blijft hier zeker nog een aantal maanden staan en ik zet haar er expres ook elke dag een paar keer in, zodat ze eraan gewend blijft dat ze af en toe eventjes daar moet spelen.

8. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    das een goeie vraag, dat vroeg ik mij ook af.

ik moet er nog niet aan denken om de box weg te doen. Veels te fijn, hij zit er nog heel graag in en zet hem net als Eylem hem er regelmatig erin zodat hij er gewend aan is. Ik kan hem veilig laten spelen zonder constant op zijn lip te moeten zitten. en idd als ik effe naar de wc ofzo moet.

9. lindavg

lindavg Fanatiek lid

25 feb 2007
    1.458
    0
    0
    Verkoopster in speelgoedwinkel
    Hoogvliet

Als ik moest douchen, zette ik haar met wat speelgoed in haar bed en naar de wc ging ze gewoon mee.En als ik de vuilniszak in de kliko hier in de tuin ging gooien als ze wakker was,stond ze voor het raam te kijken wat ik ging doen. Geldt voor de oudste.

10. Huismus

Huismus Fanatiek lid

5 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Ped. Med.
    Zuid-Holland
    Met 10 maanden hebben we 'm opgeruimd.
    Als ik naar het toilet ga, gaat ze gewoon mee en douchen doe ik als ze slaapt. Verder hoef ik nergens heen. ;)

11. Puppy78

Puppy78 Fanatiek lid

16 apr 2008
    2.099
    0
    0
    Als ik ga douchen dan zet ik mijn zoontje gewoon gezellig in bad en zingen we samen liedjes. En naar de wac gaat ie ook mee. En als ik even naar boven moet dan speelt hij met zijn speelgoed of gaat geduldig voor het raam bij de deur zitten wachten tot ik terug ben, er is eigenlijk weinig gevaarlijks in de woonkamer. Hij kan natuurlijk vallen ofzo, maar dat kan ook als ik in de kamer ben.

12. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Wij hebben de box ook nog steeds staan. Hij staat hier absoluut niet in de weg, en ik vind het makkelijk om mijn zoontje even veilig weg te kunnen zetten (klinkt beetje raar). Hij zit er niet zo vaak meer in, niet dagelijks in elk geval. Maar hij komt hier zeker nog vaak van pas! Moet ook zeggen dat hij het prima vindt. Hij gaat gewoon lekker zitten spelen. Dus hier geen drama's van een brullend kind dat eruit wil...

13. Yukl

Yukl Niet meer actief

Mijn oudste vond de box niet zo leuk, dus die was toen met een maand of 10 alweer weg. Nu staat ie er weer voor de jongste, en tot nu toe is de box een dikke hit. Ik zie wel hoe lang ie er dit keer blijft staan. Zolang hij het er prettig vindt :)

14. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    hier tot 1 jaar, daarna 0x gebruikt, dus whoppa inpakken en op zolder ermee

15. grietje84

grietje84 Actief lid

17 jan 2009
    413
    0
    16
    rotterdam
    Hier 1,5 jaar oud en hij wordt nog steeds dagelijks gebruikt. Als ik 's ochtends nog even moet make-uppen, of even een was doen, eten klaarmaken. Ze vindt het gelukkiug ook niet erg om de box in te gaan. Er hangt namelijk een keyboard in waar ze helemaal gek van is. En deze blijft ook in de box, dus daarom vindt ze het zelfs wel leuk. En als ik merk dat ze heel moe wordt gaat ze in de box. Ik merk dat ze zich dan nog wel kan vermaken op een klein oppervlak, lekker rustig en even op zichzelf aangewezen.
    Hier blijft ie dus nog wel even staan.

16. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Ik hoop dat in ieder geval 18 maanden maar dat zullen we zien. Mijn zoontje heeft tot 18 maanden met plezier in de box gespeeld.. Hij is gaan lopen met 12 maanden (helemaal los) maar toch vond hij het nog wel prettig om af en toe even op zijn eigen plekje te kunnen gaan spelen.

17. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik heb een tijdje terug ook zo'n zelfde topic geopend en de box was bijna weg, maar toch niet gedaan. Nu gebruiken we 'm heel af en toe en is ie af en toe toch nog wel handig. Maar eigenlijk vooral als ik iets met Eva doe waar ik Lisa niet bij kan gebruiken of als Eva baldadig is (en Lisa dan telkens het slachtoffer is). Heel soms gebruik ik 'm tijdens het koken, vooral het voorbereiden (snijden van vlees waardoor ik heel even mijn handen niet vrij heb). Tijdens het koken heb ik Lisa vaak bij me.

Als ik naar de wc moet, is Lisa gewoon in de woonkamer aan het kruipen/staan, ik zorg wel dat ze met iets bezig is waar ze zich wel even mee vermaakt. Naar buiten ga ik zelden, heel soms iets uit m'n auto pakken (in de garage), maar dan laat ik ze gewoon in de woonkamer. De helft van onze kamer is helemaal babyproof, dus daar mag ze helemaal haar gang gaan. En verder kan het ook niet heel veel kwaad, maar moet ik vervolgens heel veel opruimen (tijdschriften enzo ;)). De verwarming staat hier nooit gloeiend heet en die in de woonkamer kan ze niet bij.

Heel soms laat ik de dames alleen beneden en doe ik op zolder heel snel even de was. Eva roept dan als Lisa iets doet wat niet mag en als ze zich pijn doet hoor ik het wel :)

18. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    bij alyssa heb ik de box net na haar 1ste verjaardag opgeruimt.
    bij daymian zal het denk ik hetzelfde gaan (misschien zelfs wel eerder) omdat het dan hopelijk mooi weer is en we dan toch veel buiten zijn.
    bij alyssa heb ik buiten het campingbedje veel als box gebruikt omdat ze op dr kont schoof en dat niet fijn is op grinttegels.
    ik kan eigenlijk ook niet wachten tot de box weg kan want ik vind het zo`n sta in de weg.

liefs doris

19. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Hier na 1,5 jaar ging de box eruit. Hij stond in de weg en hij klom eruit.

20. Amfy

Amfy Niet meer actief

hier is hij met 9 maanden naar zolder verhuist.

fynn zat er nooit meer in en liep toen los.

Deel Deze Pagina