Dat is schrikken! Hier is die na de eerste verjaardag de deur uit gegaan. We gebruikten hem niet meer en dochterlief vond het ook niet leuk meer. Ik mis het niet. En als ik iets heel dringends moet doen dat zet ik haar even in haar bedje
Hier met 5 maanden al weg gedaan. En ik heb hem geen seconde gemist. Hij heeft nu een groot speelkleed dus lekker de ruimte.
Met zijn eerste verjaardag we hadden ruimte nodig om zijn verjaardag te vieren en uiteindelijk vond ik het wel prima zo hij zat er toch weinig in! hij speelt liever op de grond wat logisch is want dan heeft ie meer ruimte ik stofzuig gewoon waar hij bij is vind ie nog leuk ook en andere dingen ook of ik zet hem gewoon ff in zijn stoel ook als ik aan het koken ben vind ie niet altijd leuk Maar het kan dan ff niet anders!
Ik heb hem er 2 weken geleden uit gehaald. Ik was hem ook zat en dochter kruipt veel liever rond, dus ze zat er niet echt meer in.
Hier staat hij nog (niet in de weg), en erg blij mee! Voor de 15 mnd had m'n dochter vaak snel protest, max 15 minuten dan brullen. Maar sindsdien vind ze het heerlijk. Alle knuffels verhuizen mee van ledikant naar box en dan zit ze er na ontbijt's ochtends in, vaak een uur, soms wel anderhalf. Echt haar relax plek, ligt ze op haar rug te "chillen"/doezelen (soms valt ze zelfs weer in slaap) en tegen zichzelf te kletsen. Of ze leest zelf boekjes, kijkt naar buiten, zet de radio aan/uit. Ondertussen kan ik lekker rustig douchen en aankleden op mijn vrije dag, of de badkamer even schrobben enz. Ze is er laatst 1 keer uitgeklommen (zonder te vallen gelukkig), maar heb haar toen wel duidelijk gezegd dat dat niet de bedoeling is en ze me moet roepen als er wat is. Ook uit haar ledikantje. Dus nu is het hele tijd "mamaaaaaa" ja? "mamaaaaa" ja? wil je er uit? "neehee!, maamaaaa" ja?
Hier rond 10/11 maanden. Sinds ze kon zitten zat ze eigenlijk al op een kleedje op de grond. Later af en toe gebruikt zodat ze kon keren staan vond t helemaal niets en dus zo snel mogelijk weggedaan. Alleen veel gebruikt toen ze alleen nog maar kon liggen.
Bij ons staat die er (voorlopig) nog. Ik vind het handig om hem in te zetten als ik aan het koken ben of als ik even een was op wil hangen. Dus ik probeer het zolang mogelijk te rekken.
Dochter is ruim 20 maanden, en tot voor week of 2 geleden nog sporadisch gebruikt. Ze had er geen hekel aan en was gewend om er op vaste tijden even in te zitten zodat ik mijn ding kon doen. Maar heb huiskamer flinke opruimbeurt gegeven en het 1 en andere veranderd. Box staat nu in een loze hoek en we gebruiken hem niet meer. We hebben eigenlijk geen plek om hem op te bergen en zijn bezig voor een 2e kindje, dus denk dat ie daar voorlopig maar blijft staan. Heb er geen last van tot nu toe. Kunnen hem nog altijd tijdelijk uit elkaar halen en opbergen.