Wanneer de box in de kamer

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Ladycake, 29 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ladycake

Ladycake Bekend lid

14 mei 2011
    531
    0
    0
    Hallo Allemaal,

Morgen ben ik 33 weken zwanger. Ik vroeg me af wanneer jullie de box beneden in de kamer hebben gezet?
    Voor de gekkigheid had ik gezegd: " Als de kerstboom er uit gaat gaat de box er in " maar de kerstboom gaat er morgen al uit haha.

2. zonnetje1986

zonnetje1986 Actief lid

17 feb 2011
    237
    0
    0
    NULL
    NULL
    HoiHoi

Ik ben 30 weekjes maar idd als de kerstboom eruit gaat gaat de box erin.

Anders is het ook maar zo kaal;)

Groetjes

3. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.839
    3.630
    113
    Als je er ruimte voor hebt zou ik m lekker neerzetten, kan maar vast gebeurd zijn, toch?

4. MvanG

MvanG Lid

21 nov 2011
    41
    0
    0
    Thuis mama
    Hallo..

Bij is ie gezet toen de babykamer en de box dus ook geleverd werden. Volgens mij was dat rond de 7 maanden. Wij hebben wel een kat die we wilde afleren om erin te gaan. Misschien dat dat ook nog anders is.

5. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    De box staat bij ons al een flink aantal weken in de kamer. Wel met alle spullen er in zoals de doos van de wandelwagen. Manlief moest en zou het uitpakken om te kijken of het niet beschadigd was en toen jeukte zijn handen gewoon om het in elkaar te zetten.

Ach nu zijn de honden en kat er inmiddels aangewend en lang zo interessant niet meer. Ben benieuwd wat ze den als het kleed er los inlicht.

6. kawaii

kawaii Fanatiek lid

9 mei 2011
    1.364
    0
    0
    brabant
    Haha, ik zei hetzelfde.. Kerstboom eruit, box erin.. maar ben pas 26 weken.. ben nu ook wel aan het twijfelen of we dat wel moeten doen. Is wel errug vroeg.
    Aan de andere kant, kunnen we nog 3 maanden lang de katten leren dat een box geen heerlijke grote kattenmand is:cool:

7. Ladycake

Ladycake Bekend lid

14 mei 2011
    531
    0
    0
    Dat van die kat is een goede, zo één hebben wij hier ook rondlopen :p
    Probleem is alleen dat we het kleed er nog niet in kunnen leggen aangezien deze een kleurtje heeft en het nog geheim is ;)

8. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Maakt niet uit wij hebben het kleed er ook nog niet in.

Desnoods leg je er een fleece plaid in om de kat het af te leren.

9. boonie

boonie Actief lid

9 mei 2011
    362
    0
    16
    NULL
    Noord-Holland
    Toevallig hebben wij gisteren de box klaar gezet.
    Kreeg het opeens in mn bol :p Zou het een voorteken zijn? haha

Ik heb er een fleeceplaid in liggen in verband met de katten.
    Gaat tot nu toe prima.

10. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    Zet m hier pas neer als broer geboren is
    Vond t bij mn dochter al snel n sta in de weg

11. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    wij willen de box ook optijd neerzetten vanwege het afleren met katten en aangezien we er 3 hebben
    ik heb een neutraal boxkleed waar ik vroeger zelf op gelegen heb die er in het begin opgaat

12. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.211
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ik zou 'm zo laat mogelijk neerzetten, het lijkt leuk om hem neer te zetten met allerlei babyspulletjes erin maar het is een grote sta in de weg en je moet hem ook steeds afstoffen ( Ik vind hem met de verdieping omhoog namelijk erg veel stof vangen op de onderplank van de lade ) dus nee, ik vind 't een sta in de weg.

13. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Wij zaten er over te denken 'm komende week op te bouwen. Wel vroeg, maar dan kunnen we ook even wennen aan het feit dat de box er staat en zo nodig 'm nog verplaatsen ofzo. Echt in de weg zal hij hier toch niet staan, gelukkig :) Ook geeft 't ons wat meer een kijk op wat we bv verder nog in de kamer willen en waar, ik denk dat dat makkelijker te zien is als de box staat. Dan hebben we nog een paar weekjes de tijd om andere spulletjes aan te schaffen :)

14. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Hier na de geboorte pas, is zo gebeurd.

15. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Wij zeiden eerst ook, als de kerstboom weggaat zetten we de box er neer. Maar nu lijkt het me toch nog wat vroeg.
    Zetten hem nu in het 1e weekend van mn verlof neer, dan kan ik de katten ook overdag in de gaten houden :)

16. Mopje

Mopje Fanatiek lid

18 apr 2011
    2.753
    1
    0
    Friesland
    Bij ons staat ie al een tijd, eigenlijk sinds de box binnen is begin december. Vandaag ook het kleed erin gelegd. Ik vind het erg gezellig!

17. Daro

Daro Fanatiek lid

1 aug 2010
    2.548
    0
    0
    West-Brabant
    Hier gaan we m pas na de geboorte wegzetten. Anders staat ie maar stof te vangen en dan wordt het snel een soort 'opslagplaats'. Vorige keer hebben we ook gewacht tot na de geboorte maar dat was omdat we er geen ruimte voor hadden.

18. angel229

angel229 Niet meer actief

Volgens mij toen ik rond de 36-37 weken was. Zouden een box krijgen, maar de bodem kon niet omhoog. Dus we hebben echt op het allerlaatste moment nog een box van marktplaats gekocht. Achteraf is die ook nog eens veel mooier dan de gekregen box, maar das off topic.

19. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.737
    7.507
    113
    Vrouw
    Hier de box rond 33 weken opgezet zodat de hond en de katten eraan konden wennen.
    aluminiumfolie en balonnen erin voor de katten. ze zijn er nooit meer bij in de buurt geweest :D

20. Eylem

Eylem Niet meer actief

Wij hebben de box pas opgezet toen I. 1 maand oud was....zag het nut er niet van in dat eerder te doen, we hebben geen huisdieren die eraan moeten wennen.

Nu is de box gewoon blijven staan voor de tweede.

Deel Deze Pagina