wij zetten binnenkort ook al de box neer als de echo goed is om onze hond eraan te laten wennen en afleren dat hij ervan af moet blijven. hij is namelijk gek op knuffels dus we willen telkens kleine dingen in de box leggen om het proberen af te leren en dat zal niet zo gauw gaan vrees ik haha want onze hond is een echte dondersteen
Ik ben 32 weken en bij mij staat hij sinds een weekje ofzo. En sinds een dag ligt er ook een kleed in. Staat erg gezellig
Hier staat hij al sinds een paar dagen Hij is laatst geleverd en omdat er met het kamertje zoveel dingen mis waren, wilde ik toch even kijken of de box er wel goed uitzag (geweldig trouwens). Nu staat ie-op z'n plek, en laten we hem maar staan. Is normaal toch een dode hoek en het staat zo mooi... zo lief.... Zachte boxkleed haal ik er wel uit trouwens, hoef ik die niet te wassen, laten alleen het plastic kleed liggen.
Bij ons staat de box ook al in de kamer!! Ben nu 23 weken zwanger... Wij hebben een hond (Engelse bulldog) en die kunnen vaak slecht tegen veranderingen in huis zoals het wisselen van 't interieur! Dus hebben we 'm gewoon al in de woonkamer neergezet zodat ie eraan kan wennen. Hij staat bij ons ook helemaal niet in de weg!!!
Sinds vandaag staat de box en vind het wel gezellig staan! Onze hond vind het nog een beetje vreemd maar hij went er vast zo aan....
Hier de box pas in de kamer als beeb geboren is. Bij de eerste ook gedaan en waar die staat staat die ook niet in de weg. Kheb zelf 3 honden en die waren er zo aan gewend dat er ineens een box stond.
Wij gaan de box over 2 weken neerzetten.. Onze kat is nogal nerveus en plast op alles wat mijn zoontje laat slingeren.. Dus wil die nog écht even afleren bij de box in de buurt te komen!!!
ik zit er ook over te twijfelen. ik denk toch zodra ik m heb, dat ik m ook wil plaatsen. we hebben 1 volwassen kat die al lastig zich iets laat verbieden, en sinds kort ook 1 van 4 maanden(nu) en die heeft helemaal lak aan ruimtes waar hij niet in mag komen. heb dan lekker rustig de tijd om alles af te leren.
Hier de box afgelopen week neergezet, puur om ruimte te creeeren op het kamertje. ( stond daar opgeslagen). Ik vind het persoonlijk wel erg vroeg om het voor de 32 weken te doen. Vangt alleen maar stof dan.....
bij ons zijn van de week de spulletjes bezorgd (28 wk) maar de box toch nog maar even ingepakt gelaten...
ga je 7 maanden lang met zo een ding in je kamer zitten om je hond er aan te laten wennen????? Dat kan over een maand of 5 toch ook nog wel.
Hier net een nieuwe box besteld, bopita brent... en die ga ik ook al neer zetten, onze tweelingbox gaat er uit, dat ding is zooo groot dus nu een 1ling box, maar mijn tweeling is 11 maanden dus zij zitten nog in de box, vanaf Mei mogen zij daar niet meer in, en dat vind ik voldoende tijd om hen te leren dat dat de plek van de baby wordt en is... dan zijn ze ook al bijna 1,5 dus zal vast goed komen... en een maand of 7 wennen is echt niet nodig hoor, hier hebben de katten denk ik zo n week of 3 gewend, heb de box neer gezet met 33 weken omdat ik toen elk moment kon bevallen, maar uiteindelijk met 36+2 bevallen en toen wisten de katten al dat ze er niet meer in mochten hoor..
Box zetten we pas na 32 weken in de kamer. Meer omdat we 2 nieuwsgierige katten hebben waarvan ik ze wil afleren dat ze er niet in mogen.
Wij zetten dit weekend de box neer, ook om de hondjes even te laten wennen. We hebben een erg klein hondje, volgens mij springt ie zo tussen de spijlen door. Even duidelijk maken dat dat niet de bedoeling is dus.